آغاز سیاست‌ جدید بازآفرینی شهری

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در آستانه ورود به دوره جدیدی از سیاست های بازآفرینی شهری در کشورمان هستیم، گفت: باید پروژه های کوچک مقیاس، تاثیرگذار بر محیط پیرامون و برطرف کننده نیازهای مردم در این محلات اجرا شود.

محمد سعید ایزدی با اشاره به اینکه دفاتر خدمات نوسازی شهری پرچم داران نوسازی و بهسازی بافت های شهری هستند، گفت: در آستانه ورود به دوره جدیدی از سیاست های بازآفرینی شهری در کشورمان هستیم.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به اینکه امروزه بهسازی و نوسازی بافت های شهری امری ضروری است، اظهار داشت: امروزه تمامی برنامه ریزان و سیاست گذاران طرح های توسعه شهری دنیا بر این باورند که سیاست ها و برنامه های بازآفرینی در اولویت توسعه قرار دارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بزرگترین آسیبی که در فرآیند بهسازی و نوسازی شهری شناسایی شده، عدم ایفای نقش و جایگاه صحیح کنشگران دخیل در امر بهسازی و نوسازی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: برای حل این مشکل باید افراد دخیل، باز تعریف و هر فردی در هر جایگاه و هر عرصه که فعالیت می کند به درستی وظایف خود را ایفا کند تا امیدوار به تحقق برنامه های بهسازی و نوسازی شهری برای ارتقاء کیفیت محیط زندگی شهروندان بود.

ایزدی به ضرورت انجام پروژه های محرک توسعه در محلات هدف بهسازی و نوسازی اشاره کرد و گفت: این پروژه ها باید کوچک مقیاس، تاثیرگذار بر محیط پیرامون و برطرف کننده نیازهای مردم باشند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0