خروج زندان بندرعباس از بافت شهری

معاون توسعه مدیریت سازمان زندان‌ها با اشاره به اینکه زندان بندرعباس در بافت شهری قرار دارد، گفت: اقدامات لازم برای خروج این زندان از محدوده شهری در دست انجام است و با ساخت زندان جدید به خارج از شهر منتقل می‌شود.

محمد علی زنجیره‌ای در جریان بازدید از زندان این شهر اظهار داشت: بدون شک چنین فضایی زمینه هرچه بهتر اصلاح و تربیت مددجویان را فراهم و آنان را به مسیر اصلی زندگی هدایت می‌کند. وی افزود: زندان بندرعباس وضعیت بسیار مطلوبی دارد و تلاش‌های خوبی برای اصلاح و تربیت مددجویان در این زندان انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت زندانهای کشور تصریح کرد: امکانات بسیار مناسبی در بخش فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی در این زندان برای مددجویان فراهم شده که با استقبال نیز مواجه شده است. زنجیره‌ای گفت: در زندان بندرعباس ظرفیت خوبی برای تولید صنایع دستی فراهم شده که زمینه اشتغال تعداد زیادی از مددجویان را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: یکی از معضلات اصلی جامعه که سبب بروز جرائم می شود بیکاری و نداشتن شغل است و باید افراد جویای کار را به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مجهز و زمینه بازار کار را برای آنان نیز فراهم کرد. زنجیره‌ای با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اصلی زندان بندرعباس قرار گرفتن در بافت شهری است، افزود: اقدامات لازم برای خروج این زندان از محدوده شهری در دست انجام است و با ساخت زندان جدید به خارج از شهر منتقل می‌شود.

معاون توسعه مدیریت سازمان زندان‌ها در پایان از تلاش مدیریت و کارکنان زندان‌های هرمزگان به دلیل تلاش‌های شبانه روزی و فراهم کردن امکانات مناسب برای مددجویان تقدیر و تشکر کرد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0