صحن حضرت زهرا(س) در حال ساخت

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان رفسنجان گفت: صحن حضرت زهرا (س) با ۲۲۰ هزار متر مربع در چهار طبقه در نجف اشرف در حال ساخت است.

حسن کبیریان در دیدار اعضاء ستاد بازسازی عتبات عالیات رفسنجان با فرماندار اظهار داشت: ساخت صحن عقیله بنی هاشم، صحن سید الشهداء، مجمع سیدالشهداء، مجمع حضرت ابوالفضل با زیربنای ۱۶ هزار مترمربع و آشپز خانه حرم نیز از طرح های ستاد بازسازی در کربلاست.

وی در بیان گزارشی از عملکرد این ستاد در شهرهای مقدس کربلا، نجف، کاظمین و سامرا، افزود: طرح های دیگر ستاد در حرم های مطهر کاظمین و سامرا طلاکاری گنبد و گلدسته های حرم، تعویض سنگ های حرم و مرمت و بازسازی صحن صفوی در کاظمین و ساخت مهمانپذیر و سالن غذا خوری و ساخت گنبد حرمین عسکرین در سامرا است.

در ادامه فرماندار رفسنجان نیز خطاب به اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات رفسنجان، گفت: باید باعث افتخار باشد در چنین مجموعه ای کار می کنید چرا که انقلاب ما بواسطه خون امام حسین (ع) بنیان نهاده شده است و امروز هرچه در این راه نیت ها خالص تر باشد باعث برکت است.

حمید ملانوری ابراز داشت: مردم رفسنجان مردمی هستند که از قدیم پا به کار بوده اند واز زمان انقلاب، جنگ تحمیلی بعد از آن و تا به امروز همیشه در صحنه بوده اند و در بحث کمک به ستاد بازسازی وساخت حرم های شریف نیز حرف اول را می زنند. وی ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی و مشارکت مردمی و عزم ملی که شعار سال نیز هست زمینه برای کمک بیشتر به این ستاد فراهم شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0