هزینه مناسب سازی ساختمان ها

رییس دبیرخانه ستاد مناسب سازی بهزیستی کشور گفت: طبق آیین نامه ای که ازسال ۹۱ ابلاغ شده دستگاه های اجرایی موظفند سالانه ۳۰ درصد اعتبارات عمرانی خود را برای بهسازی و مناسب سازی ساختمان ها اختصاص دهند.

افسانه مشتری در کارگاه آموزشی مناسب سازی معابر در شهرکرد افزود: در این راستا دوره های آموزشی ایمن سازی محیط در استان های مختلف برگزارمی شود. وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون در ۱۵ استان کشور این دوره های آموزشی برگزار شده است.

مشتری گفت: مناسب سازی معابر و اماکن عمومی خاص معلولان نیست بلکه سالمندان، زنان باردار، کودکان و سایر افراد کم توان نیز از این طرح بهره مند می شوند. وی تصریح کرد: با اختصاص این اعتبارات می توان در سه سال آینده مناسب سازی ساختمان های و معابر دستگاه های اجرایی کشور را رفع کرد.

مشتری گفت: اجرای طرح رصد عملکرد دستگاه ها و سازمان های دولتی در زمینه مناسب سازی از نیمه دوم آذرماه سالجاری آغاز شده است. کارگاه آموزشی دو روزه مناسب سازی معابر با حضور رییس دبیرخانه ستاد مناسب سازی بهزیستی کشور و معاونان و کارشناسان دستگاه اجرایی چهارمحال وبختیاری امروز و فردا در شهرکرد برپاست.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0