باغ‌شهر ایران کجاست؟

رییس دانشگاه تبریز گفت: تبریز اسطوره تاریخ بوده و دانشگاه تبریز یکی از قطب های علمی کشور است.

محمدرضا پورمحمدی در نشست تخصصی فرصت‌ها و چالش‌های فضای سبز اظهار کرد: در سال ۱۳۷۵ ، ۷۰۰ باغ شناسنامه دار در شهر تبریز وجود داشت و این شهر به باغ شهر معروف بود حال باید این سئوال را از خودمان بپرسیم که چه بلایی سر باغ های این شهر آمد؟

وی با بیان اینکه همه ی رشته‌های دانشگاهی به نوعی مرتبط با شهرداری است، ادامه داد: شهرداری سازمانی وسیع و چند وجهی است و ارتقای ارتباط دانشگاه و این سازمان ضروری به نظر می‌رسد.

رییس دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: رساله‌های دانشگاهی باید در خدمت توسعه جامعه قرار گیرد و باید شکاف بین دانشگاه و بخش‌های اجرایی پر شود. وی با بیان اینکه ستون‌ها و خیمه‌های این دانشگاه در هشت سال گذشته فروریخت، ادامه داد: ۳۰۰ نفر از اساتید برجسته بازنشسته شدند و لازم است این مجرا با اساتید جوان ، پر انرژی و با سواد پر کنیم.

پورمحمدی ادامه داد: این دانشگاه ۲۲ هزار دانشجو دارد که ۹۰۰۰ نفر از این تعداد دانشجوی تحصیلات تکمیلی بوده و در حدود ۱۳۰ رشته دوره دکتری در این دانشگاه تدریس می‌شود. وی ابزار امیدواری کرد که با ارتباط مستمر دانشگاه تبریز و سازمان شهرداری بسیاری از گره‌های زیست‌محیطی و برنامه‌ریزی شهری باز شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0