بافت های فرسوده بروجرد

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: مطالعات مصوب ستاد استانی و شهرستانی توانمندسازی تهیه برنامه ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه‎های غیررسمی شهر بروجرد به استاندار و رئیس ستاد توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه ها‎ی غیررسمی استان لرستان جهت اجرا ابلاغ شد.

محمدسعید ایزدی در خصوص تهیه برنامه ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه‎های غیررسمی ،گفت: طرح ساماندهی و توانمندسازی “سکونتگاه‎های غیررسمی “شهر بروجرد توسط شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران(دفتر توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‎های غیررسمی) تهیه و به همت مجموعه مدیریت شهری استان به تصویب ستادهای استانی و شهرستانی توانمندسازی وساماندهی سکونتگاه‎های غیررسمی رسیده است.

وی در ادامه افزود: ستادهای ملی و استانی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‎های غیررسمی به‎عنوان نهادهای تصمیم‎ساز و تصمیم‎گیری سطوح ملی و محلی تشکیل شدند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در خصوص تامین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه‎های مطالعات مذکور،افزود: ازطریق شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه‎ریزی و توسعه شهرستان و به استناد ماده(۲) مصوبه مشترک شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و ستاد ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‎های غیررسمی، کلیه دستگاه‎های خدماتی موظف هستند پس از ابلاغ طرح‎های ساماندهی و توانمندسازی مصوب استانی، با استفاده از ظرفیت و اعتبارات پیش‎بینی شده در ردیف‎های خود نسبت به برنامه‎ریزی و اجرای این طرح‎ها در مناطق دارای اولویت، به نحوی اقدام کنند که تا پایان برنامه پنجم متوسط سطح خدمات این مناطق با متوسط سطح خدمات شهر( با شاخص متوسط سال ۱۳۸۵ ) انجام شود.

براساس این گزارش؛ شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران ستاد استانی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‎های غیررسمی استان‎ها به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی و با عضویت ۱۷ دستگاه اجرایی استان و همچنین ستاد هماهنگی امور اجرایی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‎های غیررسمی شهرستان‎ها نیز به ریاست فرماندار و دبیری شهردار و با عضویت دستگاه‎های اجرایی شهرستان تشکیل می‎شوند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0