زنگ خطر واگذاری پارک پردیسان

رئیس ستاد محیط زیست شهرداری تهران گفت: ۱.۵ هکتار از پارک پردیسان با بتن جدا شد و خطر واگذاری پردیسان با این جداسازی تشدید شده است.

سید محمدهادی حیدرزاده در گفت‌وگو با فارس، به دیوارکشی انجام شده در پارک پردیسان اشاره کرد و گفت: دیوارکشی کامل شده و از نوروز قسمتی از پارک پردیسان به صورت جزیره‌ای جدا شده است.

مشاور شهردار تهران در امور محیط زیست با بیان اینکه دلیل این جدایی هنوز مشخص نیست، گفت: گزارشی در این زمینه به شورای شهر ارائه کرده‌ایم و اعضای شورا احتمالا مسئولین محیط زیست را به شورا دعوت خواهند کرد تا ابهامات موجود برطرف شود.

حیدرزاده گفت: خطر واگذاری پردیسان با این جداسازی تشدید شده است و بهتر است هر چه سریعتر ابهامات موجود برطرف شود.

وی با بیان اینکه  ۱٫۵ هکتار از پارک پردیسان جدا شده است، گفت: این بخش قسمت اداری پارک است که با بتن، نرده‌کشی و گذاشتن دروازه و ورودی‌هایی جدا شده است.

وی ادامه داد: از نوروز امسال دروازه‌های شمالی و جنوبی این قسمت گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه محیط زیست درخواست فروش پارک پردیسان را در سال گذشته به هیئت وزیران داده است، گفت: هیئت وزیران نیز با این درخواست موافقت کرده است و اسناد و مصوبات آن موجود است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0