پروژه هزار و یک شهر

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: احداث پروژه ۱۰۰۱ شهر با غلبه پهنه سبز و باز، در چند فاز انجام می شود و بر اساس برنامه زمان بندی فاز اول آن در سال ۹۳ به بهره برداری می رسد.

علیرضا جاوید با بیان اشاره به وضعیت پیگیری بافت فرسوده در طرح تفصیلی جدید گفت: ضوابط تشویقی پیش بینی شده در بافت فرسوده درطرح تفصیلی انگیزه خوبی برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است تا نسبت به پیگیری پروانه در بافت فرسوده اقدام کنند .

وی با اشاره به تسهلات پیش بینی شده برای سرماه گذاران در بافت فرسوده تهران افزود: بر این اساس ،اگر ملک در بافت ناپایدار واقع باشد و با تجمیع به مساحت ۱۵۰ متر مربع برسد و همچنین معبرنیز دارای عرض ۸ متر مربع ازدو طبقه تشویقی بهره مند می شود که خوشبختانه با این تمهیدات، استقبال شهروندان در تجمیع املاک رو به رشد است. این مقام مسئول در شهرداری تهران اظهار کرد: اگر سرمایه گذاری در بافت فرسوه باشد علاوه بر این تسهیلات که شامل احداث طبقات بیشتر و افزایش تراکم است می توانند ازامتیازتخفیف های عوارض نیز استفاده کنند.

جاوید در ادامه با اشاره به نحوه اجرای طرح تفصیلی تا چایان سال گفت : اجرای طرح تفصیلی با جدیت دنبال می شود و ادامه دارد وفرآیند تدقیق سال دوم نیز از مهر ماه آغار شده و با کارگروه های کارشناسی مختلف تا اسفند ماه این طرح را بررسی می کنند تا علاوه بر افزایش کیفیت و کمیت و کارآمدی این طرح ، نقاط ضعف احتمالی آن نیز شناسایی و برطرف شود. به گفته این مقام مسئول، حدود سه درصد مشکلات در سال اول شناسایی و برطرف شد و پیش بینی آن است که درفرآیند تدقیق در سال دوم به ۱٫۵ تا دودرصد کاهش یابد.

جاوید در ادامه با اشاره به احداث پروژه هزار و یکشب گفت : قرارداد احداث پروژه ۱۰۰۱ شب توسط سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی منعقد شده و یک مجموعه خدماتی بزرگی و رفاهی با غلبه سبز و باز است. به گفته وی این پروژه در چند فاز انجام می شود و بر اساس برنامه زمان بندی فاز اول آن در سال ۹۳ به بهره برداری می رسد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0