تولید پراکنده مسکن در بافت فرسوده

رئیس انجمن صنفی پیمانکاران استان تهران با بیان اینکه ۵۰ درصد شهر تهران دارای بافت فرسوده است گفت:طرح تولید پراکنده مسکن به شهرداری ارائه شده و در حال تهیه ساز و کارهای آن هستیم.

حمید رضا سیفی در مراسم اعلام موجودیت و حضور اصناف و تشکلها برای انتخابات شورای شهر افزود: با وجود تمام تلاش هایی که اعضای شورای شهر تاکنون داشته اند، فرایند شورای شهر تاکنون یک فرایند شورای شهرداری بوده است و از آنجا که پشتوانه ائتلاف اصناف و تشکل های صنفی ۲۳۰ اتحادیه هستند این تشکل ها می توانند امکان تحولات اقتصادی را در کشور میسر کنند.

وی ادامه داد:اگر انتظار تحول و حماسه سیاسی و اقتصادی را در کشور داشته باشیم، باید افرادی را در شورای شهر انتخاب کنیم که با مسیر تحولات اقتصادی در بخش خصوصی آشنا باشند. وی با بیان اینکه بدون حضور تشکل های صنفی و اصناف نمی شود، انتظار تحولات اقتصادی و اجتماعی داشت تاکید کرد:۲۵ درصد اشتغال کشور در استان تهران شکل می گیرد اما سوال اینجاست که آیا می توان در زمان تصمیم گیری این افراد را که ایجاد شغل می کنند نادیده گرفت.

سیفی به تصمیم گیریهای حوزه بخش مسکن اشاره کرد و گفت:باید مدیریت شهری در بخش مسکن برای دهک های ۳ و ۴ و ۷ تا ۸ وارد عمل شود و به عنوان مثال بخش خصوصی را در احیای بافت فرسوده و خانه دار کردن مردم تقویت کند.

رئیس انجمن صنفی پیمانکاران استان تهران ادامه داد:برای سرعت دادن به احیای بافت فرسوده طرح تولید پراکنده مسکن در بافت فرسوده را به شهرداری ارائه کرده ایم تا پیمانکاران و بخش خصوصی به طور مشخص وارد شوند. سیفی افزود: ساز و کار این طرح در حال تهیه است تا بخش خصوصی و مردم به طور مشخص در احیای بافت فرسوده درگیر شوند.

ابراهیم درستی عضو هیات رییسه شورای اصناف کشور نیز گفت: اگر نمایندگان اصناف در شورای شهر حضور داشته باشند، می توانند حق و حقوق این قشر از جمعیت کشور را به آنان بازگردانند. به گفته وی، تا هفته آینده اسامی نامزدهای ائتلاف تشکل های صنفی و اصناف اعلام می شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0