کنترل هوشمند حریم تهران

مدیرکل حریم شهرداری تهران با اعلام رایزنی برای تامین هزینه کنترل هوشمند حریم پایتخت، گفت: اجرای این طرح هزینه‌های کنترل حریم را به یک دهم کاهش می‌دهد.

سید صباح‌الدین متقی با اشاره به اینکه پایلوت طرح کنترل هوشمند حریم در منطقه ۲۰ تهران اجرا شده است، گفت: در حال رایزنی برای تامین هزینه‌های اجرای سراسری این در طرح در تهران هستیم.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ حریم‌بان در تهران فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: این حریم‌بانان با سرکشی حضوری به ۱۰ منطقه دارای حریم تهران گزارش‌های دقیقی از وضعیت حرایم تدوین و از ساخت‌وساز غیرمجاز جلوگیری می‌کنند.

متقی تاکید کرد: فاز نخست طرح کنترل هوشمند حریم به استفاده از دوربین‌های مداربسته اختصاص دارد اما در فازهای دوم و سوم این طرح از امکانات دیگری نظیر بالگرد برای کنترل حریم استفاده خواهد شد.

مدیرکل حریم شهرداری تهران وعده داد که فاز نخست اجرای طرح کنترل هوشمند حریم تا پایان سال جاری و با استفاده از منابع پیش‌بینی شده در بودجه ۹۲ اجرایی شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0