کتاب مدیریت منابع طبیعی، توسعه پایدار و خطرات زیست‌محیطی

9781845640484

سری کتاب‌های “وضعیت سیاره ما” به نرخ هشدار خود در رابطه با وخامت اوضاع زیست‌محیطی افزوده‌اند. ما به موقعیتی رسیده‌ایم که نیاز به تعیین راه‌حل‌های فوری پیش از رسیدن به یک نقطه آسیب غیرقابل بازگشت می‌باشد.
این کتاب شامل مقالات ارائه شده در کنفرانس بین‌المللی مدیریت منابع طبیعی، توسعه پایدار و خطرات اکولوژیک که در پاتاگونیا آرژانتین برگزار شده است، می‌باشد.
بیشتر متن کتاب در زمینه‌های مختلفی از رسیدن به پایداری به بحث و بررسی پرداخته است اما خود این مفهوم نیاز دارد تا برای رسیدن به راه‌حل‌های بهنیه، در درون یک چهارچوب از رشته‌های مختلف تعریف شود…

با توجه به نظم و دقتی که در تالیف این کتاب به‌کار رفته است، انتظار می‌رود تا به کشف راه‌حل‌های مناسب کمک نماید. حوزه‌های مورد بحث در این کتاب عبارتند از: مقابله، مسائل سیاسی و اجتماعی، برنامه‌ریزی و توسعه، اکولوژی، طراحی و پایداری، ایمنی، منابع آب، مدیریت سیستم‌های پیچیده تحت شرایط دشوار، هوا، خاک و انرژی.

سال انتشار ۲۰۰۷
تعداد صفحات ۸۶۰
حجم فایل ۱۳MB
اسم کتاب Management of Natural Resources, Sustainable Development And Ecological Hazards
نویسنده C. A. Brebbia, M. E. Conti, E. Tiezzi
انتشارات WIT Press / Computational Mechanics
ISBN 10 ۱۸۴۵۶۴۰۴۸۹
رمز فایل www.shahrsazionline.com
لینک دانلود مستقیم کتاب مدیریت منابع طبیعی توسعه پایدارو خطرات زیست محیطی
برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0