کتاب آشنایی با طراحی شهری

9780415553643

امروزه طراحی شهری با کاربردهای متفاوت و در مقیاس‌های مختلف، اعم از مقیاس‌های بلوکی یا خیابانی تا مقیاس‌های منطقه‌ای و مناظر شهری، هویت متمایزی یافته است.
این کتاب جنبه‌های متفاوتی از سیاست‌های معاصر عمومی، چندفرهنگی، شهر سالم، عدالت محیط‌زیست، توسعه اقتصادی، تغییرات آب‌وهوایی، ذخیره انرژی، حفاظت از محیط طبیعی، توسعه پایدار، قابلیت زندگی در جامعه، و سایر موارد اینچنینی را دربرمی‌گیرد…

این کتاب درحال حاضر شامل بدنه اصلی دانش مرتبط با این حوزه می‌باشد که تاریخچه‌ای از ایده‌ها، پارادایم‌ها، ابزار، اصول، تحقیقات و برنامه‌های کاربردی و سایر موارد را با تاثیرپذیری از علوم انسانی، ارایه می‌دهد.
این کتاب شامل بیش از پنجاه مقاله ارایه شده در همایش‌های بین‌المللی در این حوزه می‌باشد. درواقع این کتاب جامع‌ترین و معتبرترین منبع ارایه شده در این حوزه است که به عنوان یک راهنمای ارزشمند برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، متخصصان آینده و افراد علاقمند به معماری، به‌کار می‌رود.

سال انتشار ۲۰۱۱
تعداد صفحات ۷۳۲
حجم فایل ۱۰ MB
اسم کتاب Companion to Urban Design
نویسنده Tridib Banerjee, Anastasia Loukaitou-Sideris
انتشارات Routledge
ISBN 10 ۰۴۱۵۵۵۳۶۴۴
رمز فایل www.shahrsazionline.com
لینک دانلود مستقیم کتاب آشنایی با طراحی شهری
برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0