اتمام طراحی میادین امام خمینی (ره) و بهارستان

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اتمام طراحی میدان های امام خمینی (ره) و بهارستان و طراحی میدان های راه آهن و منیریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی در خصوص ساماندهی میدان منیریه با بیان اینکه طراحی این پروژه به اتمام رسیده است، اظهار کرد: به لحاظ عمرانی نیز این آمادگی وجود دارد که پس از تحویل زمین از مترو، عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی با بیان اینکه طراحی میدان منیریه در منطقه ۱۱ شهرداری تهران نیز تصویب شده است، اظهار کرد: کار بر روی میدان راه آهن در دستور کار سازمان زیباسازی است زیرا تا همین زمان میدان راه آهن درگیر فعالیت های عمرانی مترو بوده و هم اکنون به مجموعه خدمات شهری و سازمان زیباسازی سپرده شده است.

عبداللهی با تاکید بر اینکه میدان راه آهن به عنوان یکی از مهمترین مبادی ورودی مسافران و دروازه ریلی شهر تهران است، ادامه داد: حفظ بافت تاریخی و رفع معضلات ترافیکی در طرح جدید بسیار حائز اهمیت است زیرا روزانه ۱۴۰ تا ۱۵۰ ایست قطار در این ایستگاه داریم و مسافرینی که از اقصی نقاط کشور  وارد شهر می شوند. در همین راستا سازمان زیبا سازی مشاورینی برای طراحی این میدان در اختیار دارد و پس از اتمام عملیات ساخت مترو تهران، بهسازی و ساماندهی میدان انجام خواهد شد.

منبع:مهر

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0