طرح جامع پرند به زودی ابلاغ می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح جامع پرند بزودی ابلاغ می‌شود، گفت: موضوع حمل‌ونقل عمومی پرند در دولت و وزارت کشور پیگیری می‌شود.

پیروز حناچی در بازدید از پروژه های مسکن مهر شهر جدید پرند اظهار داشت: طرح جامع پرند بعد از انجام پاره‌ای اصلاحات، بزودی ابلاغ می‌شود. وی با بیان اینکه فضاها و سرانه‌‌های خدمات سکونتی در شهر جدید پرند بواسطه حجم زیاد ساخت‌وسازهای مسکن‌مهر، در سطح پایینی قرار دارد، گفت: در طرح جامع این شهر، به گونه‌ای سیاست‌گذاری شده که از زمین‌های موجود به نفع ایجاد تاسیسات و خدمات سکونتی و رفاهی بهره گرفته شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی از پیگیری موضوع حمل‌ونقل عمومی پرند در دولت و وزارت کشور خبر داد و گفت: کسانی که از تهران به قصد سکونت در پرند وارد این شهر می‌شوند باید این منطقه را از هر نظر مناسب زندگی تشخیص دهند. در پرند هزینه‌ها بخصوص هزینه جابجایی بین تهران و این شهر، باید کاهش پیدا کند.

همچنین حبیب‌اله طاهرخانی عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید نیز درباره گمانه‌زنی‌هایی که برخی کارشناسان درباره انتقال پایتخت اداری به پرند مطرح می‌کنند نیز گفت: مبنای تشکیل پرند در گذشته تحقق دو موضوع کاهش جمعیت سرریز تهران و همچنین ایجاد پایتخت‌اداری بوده است.

وی با تاکید براینکه، موضوع انتقال پایتخت‌اداری فعلاً در حد ایده است و باید کار کارشناسی و مطالعات مبسوط روی آن صورت بگیرد، افزود: پرند این قابلیت را دارد.

باران هاشم‌زهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند هم که به همراه اعضای هیئت مدیره در این بازدیدحضور داشت، با تشریح آخرین وضعیت ساخت‌وسازهای مسکن‌مهر در پرند از فعال شدن همه کارگاه‌ها خبر داد و گفت: ۹۶ هزار واحد مسکونی‌مهر در پرند در دست ساخت است که تاکنون ۲۳ هزار واحد آن تحویل شده و بزودی بخش دیگری از این واحدها تحویل پیش‌خریداران می‌شود. وی افزود: شرکت عمران پرند ساخت بخشی از سرانه‌های خدماتی همچون مدرسه، مسجد و مراکز انتظامی را برعهده گرفته است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0