تصویب طرح جامع شهر سفیددشت و باباحیدر

استاندار چهارمحال و بختیاری از تصویب طرح جامع و تفصیلی شهرهای سفیددشت و باباحیدر خبر داد و گفت: بهتر است هرکس به وظایف خود رسیدگی کند، سایر قوا نباید در امور اجرایی استان دخالت کنند.

علی اصغر عنابستانی در نشست شورای برنامه‌ریزی این استان اظهار کرد: به‌منظور تهیه طرح جامع تفصیلی شهرهای باباحیدر و سفیددشت از مشاوران خبره و مجرب استفاده شده است.

وی با بیان اینکه شورای برنامه‌ریزی رکن مهم تصمیم گیری اجرایی استان است، گفت: در سال ۹۱ افزون بر ۱۱ نشست شورای برگزاری در این استان برگزار شد که گام مهمی در راستای توسعه استان است.

عنابستانی افزود: در این شورا مقرر شده است پروژه‌های نیمه تمام استان که از پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد برخوردار هستند در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه این نشست با انتقاد از برخی از اقدامات مجمع نمایندگان استان، گفت: نمایندگان مجلس نباید در امور اجرایی استان دخالت کنند.

وی یادآور شد: نمایندگان نباید رویه‌ای را دنبال کنند که تخریب پایه‌های اجرایی استان را به دنبال داشته باشد، نمایندگان اگر می‌توانند در جذب بودجه استان کمک کنند.

عنابستانی با تأکید بر اینکه همکاری با دخالت فرق دارد، ادامه داد: بهتر است هرکس به وظایف خود رسیدگی کند، سایر قوا نباید در امور اجرایی استان دخالت کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با مطلوب برشمردن فضای همدلی میان دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: با وجود برخی مشکلات در بدنه اجرایی استان تعامل خوبی میان دستگاه‌ها و و حوزه‌های مختلف با مردم وجود دارد که این همدلی بستر توسعه استان را بیش از پیش هموارتر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون بودجه استان تصویب نشده است، افزود: این مسئله فرصت مناسبی را فراهم کرده است تا با برنامه ریزی و پیگیری مسائل استان پروژه‌هایی که می‌تواند در فهرست بودجه‌ها وارد شود را پیگیری کنیم.

طرح جامع و تفصیلی شهرهای سفیددشت و باباحیدر امروز در نخستین نشست شورای برنامه‌ریزی استان چهارمحال و بختیاری در سال ۹۲ با موافقت حداکثری اعضای جلسه به تصویب رسید.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0