توجه به بافت فرسوده شهر تهران

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در دوره چهارم اعضای شورا توجه ویژه ای به بافت فرسوده و همچنین طرح جامع تفصیلی دارند، گفت: اعضای شورا از شهرداری تهران برای بازسازی بافت فرسوده حمایت کاملی را انجام خواهند داد.

احمد مسجدجامعی با اشاره به برنامه شخصی‌ خود به عنوان رئیس شورای شهر تهران، اظهار داشت: بنده بنا دارم هر هفته بازدیدی را از مناطق شهر تهران داشته باشم.

وی تصریح کرد: به طور معمول از بافت‌های فرسوده بازدید خواهم داشت و گزارشی را آماده و در جلسه علنی شورای شهر اعلام خواهم کرد.

مسجدجامعی در پاسخ به این پرسش که چرا از دیگر اعضای شورای شهر در این بازدیدها حضور ندارند،گفت: بزودی دیگر اعضای شورای شهر تهران نیز در این بازدیدها شرکت خواهند کرد و قطعا می‌توان نتایج خوبی را از این بازدیدها در آینده داشته باشیم.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه در خصوص توجه به بافت فرسوده و همچنین نوسازی آن در شهر تهران، گفت: این موضوع یکی از موضوعات مهم شورای شهر در دوره چهارم است، چرا که اعتقاد داریم این کار از دوره سوم آغاز و باید در دوره‌های بعدی ادامه پیدا کند.

مسجدجامعی تصریح کرد: اعضای شورای شهر تهران از هرگونه اقدام شهرداری تهران در خصوص نوسازی بافت فرسوده و همچنین اجرای کامل طرح جامع تفصیلی حمایت خواهند کرد.

منبع فارس

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0