ایجاد دریاچه مصنوعی در تبریز

این روزها خبر از ایجاد دریاچه ای مصنوعی در دامنه کوههای عون بن علی در تبریز توسط شهرداری می رسد که در این خصوص سرپرست شهرداری تبریز بر این مهم در راستای توسعه صنعت گردشگر تاکید کرد.

سرپرست شهرداری تبریز ایجاد دریاچه مصنوعی را در دامنه کوههای عون بن علی از برنامه ریزی شهرداری عنوان کرد که در قالب طرح کمربندی سبز اجرایی خواهد شد.

حسین اکبری در بازدید از روند اجرای طرح کمربندی سبز در حاشیه اتوبان پاسداران از برنامه ریزی شهرداری برای ایجاد دریاچه مصنوعی در دامنه ارتفاعات عون بن علی و در قالب طرح کمربندی سبز خبر داد و تصریح کرد: این دیاچه مصنوعی کم عمق به وسعت یک هکتار در بخشی از طرح ایجاد فضای سبز در بدنه اتوبان پاسداران و در دامنه های ارتفاعات عون بن علی احداث خواهد شد تا از این طریق بخشی از برنامه های مدیریت شهری مبنی بر تبدیل این منطقه به قطب جدید گردشگری شهری تبریز محقق شود.

وی با ابراز رضایت از سرعت و روند اجرایی این طرح افزود: تحقق طرح کمربندی سبز به دور تبریز در حاشیه اتوبان های پاسداران و شهید کسایی با هدف زیباسازی بدنه این دو مسیر و نیز افزایش سرانه فضای سبز شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفته تا از این طریق نسبت به ایجاد بسترهای جدید تفریح ، نشاط و شادابی عمومی و نیز زیبایی های شهری اقدام شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0