تعریض خیابان امام خمینی اصفهان

شهردار منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: ۸۰ درصد تعریض خیابان امام خمینی(ره) انجام شده است و ۲۰ درصد دیگر باقی مانده است که در حال توافق برای آزادسازی مسیر هستیم.

عباسعلی نصوحی اظهار کرد: یکی از طرح‎های شاخص این منطقه ساماندهی میدان استقلال است البته با توجه به اینکه رینگ چهارم ترافیکی نیز از این محدوده عبور می‎کند.

شهردار منطقه ۱۲شهرداری اصفهان بیان کرد: دو طرح برای این میدان پیش بینی شده است، یکی احداث تقاطع غیرهمسطح از بلوار آزادگان به سمت خیابان امام خمینی و دیگری احداث تقاطع غیرهمسطح به ارتفاع ۱۴ متر به سمت خیابان دانشگاه صنعتی است.

وی ادامه داد: بعد از الحاق محمودآباد به منطقه ۱۲ باید خیابانی برای دسترسی به میدان استقلال احداث می‌شد، اما یک باند از خیابان در محدوده شهری اصفهان نبود از این رو باید از سوی سازمان راه و شهرسازی احداث می‎شد و این در حالی است که در حال حاضر باندی که متعلق به شهرداری اصفهان بود احداث و هنوز اقدامی برای باند دیگر این خیابان نشده است.

اصفهان افزود: در حال حاضر احداث چهار خیابان در منطقه ۱۲شهرداری اصفهان در دست اجرا است و خیابان بهاران یکی از خیابان‎هایی است که اکنون در مرحله پیاده‌روسازی قرار دارد، خیابان پولاد و خیابان کشاورزی در شهرک صنعتی امیرکبیر در مرحله زیرسازی آسفالت است، همچنین احداث خیابان روحانی در شهرک نگین در دست اجراست و اکنون در مرحله روکش آسفالت است و ظرف دو ماه آینده تکمیل خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۲شهرداری اصفهان در خصوص بوستان مادر گفت: احداث بوستان ۲۳ هزار متری مادر نیز در ورودی خیابان کاوه در دست تکمیل است و به زودی به بهره‎برداری می‎رسد.

نصوحی اضافه کرد: در منطقه ۱۲ به سبب وجود بحران آب مشکلاتی وجود داشت که این شهرداری استفاده از آبیاری قطره‌ای برای تمام شهری را در دستور کار خود قرار داده که تاکنون بسیاری از فضای سبز شهری این منطقه به آبیاری قطره‎ای تجهیز شده و سعی شده تا از گونه‎های گیاهی سازگار با شرایط کم آبی و آلودگی استفاده شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0