طرح تفصیلی رامیان تدوین نشد

شهردار رامیان گفت: یکی از مشکلات شهر رامیان نبود طرح تفصیلی در این شهر است ولی مطالعات تدوین این طرح ۱۲۰ میلیون تومان هزینه دارد که به دلیل کمبود اعتبارات هنوز انجام نشده است.

شهرام سعیدی افزود: ما یک سوم این هزینه را از طریق شهرداری می پردازیم اما استان نسبت به پرداخت مابقی این هزینه با کمبود اعتبار مواجه است و باید فعلا منتظر اعتبارات باشیم. وی در ادامه با بیان این که جمع آوری زباله تا کنون در شهر رامیان به صورت مکانیزه نبود، گفت: شهرداری رامیان تا پایان سال نسبت به جمع آوری زباله به صورت مکانیزاسیون، ۱۰۰ سطل زباله را در شهر رامیان نصب می کند.

وی تصریح کرد: در شش ماه نخست سال ۹۳ نیز ۱۰۰ سطل زباله دیگر در این شهر نصب می شودو: یکی از اقدامات دیگری که شهرداری ظرف مدت دو ماه از شروع فعالیت خود انجام داده است اجرای طرح رفیوژ کمربندی شهر بود که مصوبه شورای ترافیک شهرستان و استان را داشت. وی تصریح کرد: در یک سال و نیم گذشته این جاده ۱۶ حادثه جرحی و سه کشته بر جای گذاشته بود که طی این مدت هم ایمن سازی و هم زیباسازی آن انجام شد.

وی بیان کرد: پس از ده سال زیرسازی و آزادسازی کمربندی غرب را هم شروع کردیم و در حال حاضر از مسیر سه کیلومتری این کمربندی ۹۰۰ متر آن انجام شده است و در حال زیرسازی است .

سعیدی ازشروع بازسازی و بهسازی حمام عمومی شهر، زیرسازی و بهسازی مزار شهدا را از دیگر اقدامات شهرداری دانست و گفت: یکی از برنامه های مهم ما در این چهار سال پارک تاش ده است که خواسته مردم است و در ضلع جنوبی رامیان بالغ بر چهار و نیم هکتار عرصه است که البته تاکنون اقدامی برای ایجاد پارک انجام نشده است.

شهردار رامیان این پارک را پارک تفریحی و گردشگری اعلام کرد و گفت: در همین مسیر از شهر رامیان تا این پارک به مساحت یک کیلومتر جاده سلامت احداث می شود. وی درآمد شهرداری رامیان را یک میلیارد وهشتصد میلیون تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از این مبلغ محقق شده است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0