آزادسازی اراضی تصرف شده حریم تهران

مدیرکل حریم شهرداری تهران از ممیزی همه املاک واقع در حریم تهران خبر داد و گفت: این اقدام برای بخش عرصه و اعیان همه اراضی واقع در حریم انجام شده است و به زودی نیز در فضای جی آی اس برای سهولت دسترسی شهروندان قرار خواهد گرفت.

سید صباح‌الدین متقی با بیان این مطلب گفت: همه اراضی واقع در حریم اعم از عرصه و اعیان آن ممیزی شدند و این در فضای جی آی اس نیز ثبت می شود. وی با اشاره به مزایای این طرح افزود: با این اقدام شناسایی املاک واقع در حریم برای مالکان آن به سهولت قابل پیگیری است و افراد می‌توانند برای استعلام ملک خود در سامانه حریم با اعلام شماره پلاک مشخصات مربوطه را دریافت کنند.

متقی این اقدام را گامی بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا بانک اطلاعاتی حریم تشکیل شده است و همه اطلاعات مربوط به حریم در فضای جی آی اس قرار گرفته که همه آن طبقه بندی شده و قابل بهره برداری است.

وی در ادامه با تاکید بر این که تغییر رویکرد که حریم نه تنها تهدید نیست بلکه فرصت است، گفت: در این زمینه اقدامات زیادی در مناق مختلف انجام شده است که از جمله آن درمنطقه ۴ و پارک تلو است و در نهایت این اقدامات می تواند نقش مهمی ارتقای سلامت روح و روان شهروندان داشته باشد.

به گفته مدیرکل حریم شهرداری تهران، سال ۹۱ بیش از دو میلیون متر مربع زمین تصرف شده از فضای حریم آزاد سازی شد و همچنین بیش از ۵ هکتار اراضی نیز از تصرف افراد بخش خصوصی آزاد شد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0