بام لرستان طرح مطالعاتی ندارد

معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: پروژه بام لرستان بدون هیچگونه طرح مطالعاتی آغاز شده است.

مجید کیان‎پور در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه بام لرستان، اظهار کرد: اجرای این طرح از چهار سال پیش و در وسعت ۸۰۰ هکتار در مرکز استان آغاز شده و هم اکنون در حال نگهداری است. وی با بیان اینکه این طرح بدون هیچ طرح مطالعاتی آغاز شده است، اضافه کرد: این طرح تنها بر اساس تجربه و تصمیمات مقطعی در خرم‎آباد اجرایی شده است.

کیان‎پور ادامه داد: با توجه به اینکه در این محل سرمایه فراوانی صرف و هزینه شده مجبور هستیم که به سمتی حرکتی کنیم تا در نهایت به‎نحو مطلوبی مورد استفاده مردم قرار گیرد. معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه در این راستا طی سال ۹۳ مشاوری برای اجرا و مطالعه این طرح مشخص خواهد شد، افزود: این مشاور در زمینه نگهداری گونه‎های سازگار با منطقه، ایجاد تاسیسات و فضاهای اقامتی، تفریحی و تجارتی مطالعات لازم را انجام می‎دهد.

وی تصریح کرد: امیدواریم شرایطی فراهم شود این محل به مرکز تحقیقاتی، علمی و رفاهی در استان تبدیل شود. کیان‎پور همچنین با اشاره به تولید نهال در این محل نیز یادآور شد: پیش‎بینی شده که سالانه شش میلیون نهال در این محل تولید شود.

معاون عمرانی استاندار با تاکید بر اجرای پروژه‎های علمی و کارشناسی در استان، گفت: در این راستا سیاست مدیریت ارشد استان پرهیز از اجرای پروژه‎ها و طرح‎های فاقد مطالعه و کارشناسی است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0