کاهش درآمد حاصل از شهرسازی

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با تاکید بر بیان این که شهرداری تهران هر سال تلاش داشته است تا درآمد حاصل از شهرسازی کمتر شود چراکه تهران ظرفیت بیشتری برای ساخت و ساز ندارد، گفت: شهر دنیای اقتصاد است و قطعا می‌توان منابع پایدار جدیدی را جایگزین منابع حاصل از شهرسازی کرد.

حسین‌محمد پورزرندی با بیان این که شهرداری متعلق به مردم است و هزینه آن توسط مردم تأمین می‌شود، گفت: با جدیت پیگیر مطالبات شهرداری از دولت هستیم تا بتوانیم هرچه بهتر به شهروندان خدمات رسانی کنیم. وی با اشاره به میزان تحقق درآمدهای شهرداری در سالجاری اظهارداشت: از ابتدای امسال با متمم پیشنهادی از سوی شهرداری، بیش از ۹۳ درصد درآمدها محقق شده است.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت درآمدهای پایدار تصریح کرد: در سال۸۴ تنها ۱۲درصد سهم بودجه شهرداری تهران از محل درآمدهای پایدار بود که در سالجاری این سهم به ۴۰درصد می‌رسد. پورزرندی در ادامه خاطر نشان کرد: شهرداری تهران هر سال تلاش داشته است تا درآمد حاصل از شهرسازی کمتر شود چراکه تهران ظرفیت بیشتری برای ساخت و ساز ندارد و از این رو باید به دنبال تعریف منابع جدید بود. وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت: شهر دنیای اقتصاد است و قطعا می توان منابع پایدار جدیدی را جایگزین منابع حاصل از شهرسازی کرد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0