شورای شهر Norwich

City of Norwich

تاریخ این شهر به زمان «ساکسون ها» باز می گردد. در سال ۱۰۶۶، Norwich یکی از بزرگترین شهرهای انگلستان بود. در سال ۱۰۹۶ عملیات ساخت کلیسای جامع این شهر آغاز شد و قلعه ای که هنوز بر مرکز شهر مسلط است در زمان کوتاهی بعد از آن ساخته شد. افزایش موفقیت ها و رشد جمعیت, باعث شد تا Norwich در اوایل قرن شانزدهم دومین شهر انگلستان شود و تا دوران انقلاب صنعتی, این وضعیت عالی را در میان شهرهای ایالات این کشور حفظ نماید. توسعه Norwich در دراز مدت, این شهر را به محیطی بسیار دلپذیر مبدل ساخته است. ساختمان های مدرن و امروزی به گونه ای طراحی شده اند که با عمارتهای قدیمی متناسب باشند.
اعضای محلی شورای شهر Norwich توسط شهروندان انتخاب می شوند و این اعضا در مورد راه کارها و عملکردهای شورا تصمیم گیری می نمایند.

در این قسمت بخش های گوناگون پایگاه وب Norwich را به اختصار معرفی می کنیم :

شورای محلی ( شامل موضوعات عمومی از قبیل اخبار، نتایج انتخابات، شهروندانNorwich ،شورای شهر چگونه کار می کند؟، توسعه بازار Norwich ، برنامه ریزی اجتماعی و توسعه، راه کارهای مسکن سازی، طرح پیاده سازی مدیریت الکترونیکی شورای شهر، طرح برابری طبقات اجتماعی شورای شهر، گزارشات مشاوره ای، راه کارهای امنیت اجتماعی Norwich ، خدمات شورای شهر از قبیل : خدمات قابل ارائه، اداره انتخابات، خلاصه طرح های اجرایی ۲۰۰۲/۲۰۰۳، طرح های اجرایی محلی ۲۰۰۲/۲۰۰۳ ، شاخص های اجرایی ۲۰۰۰/۲۰۰۱ ، بازیافت و تهیه کود کمپوست و بهینه سازی و جمع آوری زباله های تعطیلات، املاک استیجاری، اعضای شورای شهر بر اساس نام، کمیسیون مربوط، تخصص و … ، مدیران اجرایی، مدیریت خدمات محیطی و فنی، مدیریت مالی، خدمات عمومی و حمایتی، فرهنگ و ارتباطات، گسترش سازمانی، آموزش، مدیریت مواد زائد، کتابخانه ها، استانداردهای تجاری، ابتکارات محلی از قبیل : تدابیر محیطی، اصلاح بودجه و ….)

خدمات محلی (شامل کلیه خدمات محلی به ترتیب حروف الفبا)

و بخش های گوناگون دیگر با موضوعات اخبار، تجارت، جهانگردی، حمل و نقل، امور رفاهی و …. که با مراجعه به این پایگاه وب خواهید یافت.

www.norwich.gov.uk

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0