ساماندهی ساخت و سازهای رشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی، ساخت و سازهای شهر رشت باید ساماندهی شود.

محمد حسین کارگرنیا ساخت و سازهای غیرقانونی را یکی از معضلات شهری دانست و اظهار کرد: شهرداری و سازمان نظام مهندسی برای جلوگیری از ساخت و سازهای خلاف دارای ظرفیت‌هایی هستند که باید از آنها درست و به ‌موقع استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید قوانین دست و پا گیر موجب کاهش فعالیت در بخش ساخت و ساز شود، تصریح کرد: کنترل و نظارت در هنگام ساخت و ساز توسط شهرداری و سازمان نظام مهندسی می‌تواند خلاف ساختمانی را به حداقل برساند و موجب دقت عمل بیشتر و اطمینان خاطر سرمایه‌گذاران این عرصه شود.

این عضو شورای شهر رشت، پراکندگی تبلیغاتی در شهر را یکی دیگر از معضلات فعلی دانست و تصریح کرد: بحث تبلیغات سطح شهر رشت باید ساماندهی شود تا چهره شهر مخدوش نشود. وی، افزود: برای این منظور اعضای شورای اسلامی شهر رشت با تشکیل کارگروهی در این زمینه درصدد هستند تا از این پس تمام برنامه‌های مکان‌های تعیین شده انجام گیرد.

کارگرنیا، گسترش ورزش همگانی را یکی از نیازهای اساسی دانست و خاطرنشان کرد: ورزش همگانی برای تمام اقشار جامعه و رده‌های سنی برنامه‌ریزی شده است. وی تصریح کرد: شهرداری باید به تمام ورزش‌ها به ویژه ورزش همگانی توجه ویژه داشته باشد و نباید تمام توجه خود را به ورزش‌هایی مانند فوتسال، فوتبال و … معطوف کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل موجود در بین اعضای شورای اسلامی شاهد پیشرفت همه‌جانبه شهر رشت در تمام ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و … باشیم.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0