خصوصی‎سازی خدمات شهرسازی

معاون فنی و شهرسازی شهرداری گرگان گفت: لایحه واگذاری خدمات شهرسازی شهرداری گرگان به بخش خصوصی برای بررسی و اعلان نظر نهائی به شورای اسلامی شهر ارسال شد.

مجید طاهری در جمع کارشناسان شهرداری گرگان اظهار داشت: شهرداری گرگان در نظر دارد با تشکیل دفاتر الکترونیک خدمات شهر، بخشی از خدمات شهرداری در حوزه‎های مختلف به خصوص شهرسازی را به شرکت‎های خصوصی دارای صلاحیت واگذار کند. وی ادامه داد: از مزایای این طرح سرعت و دقت بهتر و همچنین استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در ارائه خدمات به مردم است.

معاون فنی و شهرسازی شهرداری گرگان گفت: در صورت تصویب نهائی طرح، در شورای اسلامی شهر از این پس شهروندان برای دریافت خدمات به جای مراجعه به شهرداری با مراجعه به اینگونه دفاتر خدمات مربوطه را دریافت خواهند کرد.

تصویب طرح جامع شهر گرگان

معاون فنی و شهرسازی این شهرداری از تصویب طرح جامع شهر گرگان در شورای عالی معماری شهرسازی کشور خبر داد. طاهری افزود: طرح جامع گرگان در شورای عالی معماری شهرسازی کشور تصویب و به استانداری گلستان ابلاغ شد.

وی افزود: در صورت ابلاغ این طرح به شهرداری توسط استانداری طرح جامع، اجرایی خواهد شد. طرح جامع گرگان با افق سال ۱۴۰۰ تهیه و ملاک کار شهرداری است طاهری گفت: طرح جامع گرگان با افق سال ۱۴۰۰ تهیه و ملاک کار شهرداری است.

معاون فنی و شهرسازی شهرداری گرگان گفت: در تهیه طرح جامع سعی شده نیازها و توسعه‎های آتی شهر گرکان با نگاه توسعه از درون و عدم افزایش محدوده حتی‎المقدور با توجه به ارزشمند بودن زمین‎های اطراف شهر لحاظ شود. طاهری تاکید کرد: در تعیین خط حریم شهر گرگان محور زیارت در حریم شهر لحاظ شده است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0