همه مدعیان مالکیت اراضی ملی

معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: ۱۲۰ هزار پرونده اراضی ملی مشکل دار که کشاورزان مدعی مالکیت اینگونه زمین ها هستند در دست بررسی است.

محمدتقی عموزاده در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: این تعداد پرونده از سال ۸۹ تا ۹۰ تشکیل شده است. وی گفت : با توجه به مشکلات موجود، به کشاورزان مهلت داده شد تا مستنداتی را که برای اراضی مورد اختلاف با مالکیت منابع طبیعی دارند، به دبیرخانه هیات حل اختلاف موضوعی ماده ۵۶ ارائه کنند.
عموزاده افزود: در ۵۰ تا ۶۰ درصد این پرونده ها کشاورزان حق و حقوق واقعی دارند که رسیدگی به حقوق قانونی آنان در حال تعیین تکلیف است و بقیه نیز برای تعیین تکلیف نهایی به شعبه ویژه ای که برای این امر در دادگستری های استان ها در نظر گرفته شده است ، ارسال می شود. وی گفت: افرادی که به تازگی به تداخل مالکیت اراضی خود با اراضی ملی منابع طبیعی پی برده اند می توانند به همین شعبه استانی مراجعه کنند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0