رشد ساخت و ساز منطقه آزاد انزلی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از رشد ۱۰۰ درصدی صدور مجوزهای ساختمانی توسط این سازمان خبر داد.

رضا مسرور در جمع مدیران منطقه آزاد انزلی ضمن تسلیت رحلت جانسوز امام راحل افزود: امام خمینی (ره) بی نظیر ترین رهبر جهان است که توانست با حرکت انقلابی خود تأثیری عمیق بر تمامی کشورها بگذارد. وی اظهار داشت: ایام ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و نیز قیام الهی ۱۵ خرداد فرصتی مغتنم است تا جوانان و نوجوانان با اندیشه های تعالی ساز امام راحل بیشتر آشنا شوند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: امام خمینی (ره) عارفی دین شناس و خداترس، مجتهدی شجاع و نترس و مرجع تقلیدی وارسته بودند که با تفکرات الهی خویش در جهان غرق در ظلم و تباهی، انقلاب اسلامی را بنا نهاد.

مسرور در ادامه افزود: مجوزهای صادره در حوزه شهرسازی و پروانه های ساختمانی در دوماهه ابتدایی سال جاری با رشد ۱۰۰ درصدی همراه بوده است. وی اظهار داشت: در فروردین و اردیبهشت ماه امسال ۴۶ مجوز صادر در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته ۲۳ مجوز از سوی مدیریت شهرسازی سازمان ارائه شده بود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: ارزش ریالی عوارض اخذ شده در همین مدت نسبت به دوره مشابه سال قبل شش برابر شده است. وی افزود: مجوز تعیین و تغییر کاربری زمین و ساختمان، مجوزتفکیک اراضی و صدور پروانه ساختمان، مجوزهای مختلف تبلیغات محیطی و سایر مجوزهای حوزه شهرسازی از جمله مجوزهایی است که از سوی این سازمان برای سرمایه گذاران و مردم روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی صادر می شود.

مسرور تاکید کرد: نظارت و بازرسی بر ساخت و سازهای مسکونی، تجاری و صنعتی در محدوده منطقه و رعایت الزامات محدوده طرح جامع منطقه آزاد انزلی از دیگر خدماتی است که از سوی مدیریت شهرسازی سازمان انجام می شود.

وی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد انزلی بر این باور است که در مدیریت شهری جدید و در جهانی که بطور فزآینده ای به سمت شهری شدن گام برمی دارد، مشارکت شهروندی جایگاه والایی دارد، موضوعی که از جمله مهمترین رویکردهای مدیریت شهری در این منطقه به منظور هم افزایی بیشتر در مسیر ارائه خدمات نوین شهری و بالابردن استانداردهای خدمات شهری در محدوده منطقه آزاد انزلی است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0