نمایشگاه شهرهای جدید به زودی

برپایی نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در شهرهای جدید مرداد ماه در تهران برگزار می شود.

محسن نریمان در شیراز گفت: این فرصت های سرمایه گذاری در مجموع حدود ۵۰۰ هزار میلیارد ریال ظرفیت کاری در شهرهای جدید ایجاد می کند. معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که مشکلات شهرهای جدید مانند ایجاد زیرساخت های فرهنگی و درمانی را با بهره گیری از ظرفیت های قانون تهاتر(معامله پا یا پای) رفع می کنیم، گفت: با وجود مجوزهای قانونی دراین زمینه، کمتر به بهره گیری از این ابزار برای حل مشکلات و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز توجه شده است.
نریمان این شیوه عمل را در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در اقتصاد مقاومتی باید سکون پایان یابد و حرکتی در اقتصاد صورت گیرد. وی افزود: زمانی که اعتباری در کار نباشد می توان با بهره گیری از قانون تهاتر، درازای اجرای کامل طرح ها، زمین واگذار کنیم و دراین فرآیند نیازی به اعتبار ریالی نیست و می توان چرخ های اجرایی کشور را روان و فعال کنیم.
نریمان در ادامه دستگاه های مسوول را به اجرای تعهدات در شهرهای جدید فراخواند و گفت: همان گونه که وزارت آموزش و پرورش و دیگر دستگاه ها نسبت به مواردی مانند فراهم کردن فضای آموزشی در شهرها موظف هستند، این وظیفه را باید در قبال شهرهای جدید مدنظر قرار دهند و آنها را عملیاتی کنند.
مدیران عامل شهرهای جدید ایران با هدف بررسی فرصت های سرمایه گذاری و گره گشایی از مشکلات طرح های مسکن مهر در این مناطق ، در شهر جدید صدرا در شمال غرب کلانشهر شیراز گردهم آمده اند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0