توسعه مترو اصلی ترین مطالبه شهروندان است

معاون شهردار تهران گفت :حجم بالای درخواست های عمومی از سوی شهروندان و کاهش نیازهای فردی و شخصی نقطه قوت آخرین جلسه ۱۸۸۸ در حوزه ترافیک بود .

به گزارش خبرنگار مهر ، سید جعفر تشکری هاشمی در حاشیه آخرین جلسه ارتباط مستقیم مدیران حوزه حمل و نقل ترافیک با مردم در سال ۹۲ گفت : در جلسه امروز سامانه ۱۸۸۸ که با مراجعه حضوری و تلفنی بسیاری از شهروندان به مدت سه ساعت برگزار شد، بسیاری از شهروندان در تماس ها و مراجعات خود درخواست ها و نیازهای عمومی را مطرح کردند .

وی با بیان اینکه تا پیش از این حجم بسیار بالایی از درخواستهای شهروندان جنبه شخصی و موردی داشته است، اظهارکرد: در این جلسه تمامی درخواستها و مسائل مطرح شده بر پایه نیازهای عمومی بوده و این نشان می دهد نگاه شهروندان نیز تغییر کرده و نگاهی عمومی به مسائل شهری با اولویت حمل و نقل و ترافیک دارند .

معاون شهردار پایتخت تصریح کرد: بیشترین میزان تماسهای شهروندان معطوف به خدمات رسانی بهینه سامانه های حمل و نقل عمومی بوده که خواسته ها و پیشنهادات زیادی در بخش مترو و توسعه خطوط از سوی شهروندان ارایه شده است.

تشکری هاشمی تاکید کرد: در حالیکه در برنامه پنج ساله شهرداری اولویت توسعه حمل و نقل عمومی با محوریت مترو در دستور کار قرار گرفته، تعدد تماسهای شهروندان و خواسته های انها نشان می هد، شهرداری تهران در برنامه ریزی جهت توسعه حمل و نقل عمومی و اولویت قرار دادن مترو درست عمل کرده است زیرا اصلی ترین مطالبه شهروندان در حوزه حمل ونقل عمومی است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: به شهروندان این وعده را داده ایم که پیشنهاداتشان را مطالعه و کارشناسی کنیم تا به مرحله اجرا در آیند.

وی ادامه داد: مواردی هم شکایت از شرکت های حمل و نقلی ثبت و ضبط شد که با تخلفات صورت گرفته برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0