تدوین سند توسعه محلات در تهران

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به تدوین نظام نامه ایرانی و اسلامی برای نماهای ساختمانی گفت:‌ همانگونه که در صدور پروانه، نقشه و سازه اهمیت دارد باید موضوع نمای ساختمان نیز مورد توجه قرار گیرد و در آینده با تخلفات معماری و نما نیز برخورد شود.

محمد سالاری منتخب مردم تهران در شورای اسلامی شهر تهران به تشریح و تبیین گزارشی از فعالیت های شورای چهارم در شش ماه اخیر پرداخت و از تصویب بودجه متمم سال۹۲و برنامه ۵ ساله عملیاتی شهرداری تهران به عنوان مهمترین آنها نام برد.
وی در ادامه درباره رویکرد شهرداری تهران درخصوص کاهش فاصله طبقاتی مناطق شمال تا جنوب گفت: تدوین سند توسعه و ورود به محلات از دیگر رویکردهای شورای چهارم برای کاهش فاصله طبقاتی است، چراکه اعتقاد داریم، با توجه به توسعه وگسترش معابر و شاهراه های ارتباطی، این موضوع نادیده گرفته شده است و باید به آن توجه ویژه شود.
رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران همچنین از تدوین سند توسعه محلات خبر داد و گفت: تدوین سند توسعه و ورود به محلات از دیگر رویکردهای شورای چهارم است و با توجه به توسعه و گسترش معابر و شاهراه‌ها مشکلات محلات حل می‌شود و باید پرداختن به توسعه محلات و ایجاد مراکز چند منظوره از اولویت‌ها باشد. وی با بیان این که پیشتر در اجرای طرح تفصیلی اهتمام جدی وجود نداشت، گفت: باید از اسناد طرح جامع و تفصیلی صیانت کامل شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0