ایراد شهرسازی پروژه پدیده شاندیز

دبیر شورای عالی شهرسازی گفت: شهرداری شاندیز موظف است هیچ مجوزی خارج از حدود طرح‌های مصوب (مراجع تصویبی و شورای عالی شهرسازی و معماری) صادر ننماید و از تداوم بخش‌های اجرا نشده طرح تا تطابق با طرح‌های مصوب ممانعت به عمل آورد.

پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی ایران، مصوبه این شورا در زمینه گزارش طرح پدیده شاندیز را ابلاغ کرد.

*مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در زمینه گزارش طرح پدیده شاندیز به استاندار خراسان و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان رضوی ابلاغ شد.

پیرو نامه با موضوع گزارش طرح پدیده شاندیز در شورای عالی و در اجرای بند (۵) ماده (۴) قانون تأسیس شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران و ماده (۴۲) آئین‌نامه نحوه بررسی و تصویب طرحهای توسعه و عمران محلی، ناحیه‌ای، منطقه‌ای و ملی و مقررات شهرسازی و معماری کشور، مصوب ۱۲/۱۰/۱۳۷۸ هیأت وزیران، به استحضار می‌رساند؛ شورای عالی شهرسازی و معماری در جلسه مورخ ۷/۱۱/۱۳۹۲ پیرو جلسه مورخ ۲۳/۱۰/۱۳۹۲، گزارش طرح پدیده شاندیز را مورد بررسی قرار داد و مقرر نمود:

شورای عالی شهرسازی و معماری نمایندگان خود را برای نهایی کردن مدارک طرح جامع و ابلاغ آنها و همچنین انطباق این طرح با طرحهای مصوب، به منطقه اعزام نماید. همچنین اگر پیشنهادی برای طرح مذکور وجود دارد، از جمله انجام ارزیابی اثرات زیست محیطی، مراحل قانونی خود را طی نماید و ظرف مدت شش هفته نتیجه گزارش شود.

در ضمن شهرداری شاندیز موظف است هیچ مجوزی خارج از حدود طرحهای مصوب (مراجع تصویبی و شورای عالی شهرسازی و معماری) صادر ننماید و از تداوم بخشهای اجراء نشده طرح تا تطابق با طرحهای مصوب ممانعت به عمل آورد.

معاون معماری و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی ـ پیروز حناچی

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0