انتقال پادگان های ارتش به خارج از شهرها

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پادگان های نیروی زمینی ارتش، در قالب طرح آمایش سرزمینی به خارج از شهرها منتقل می شود.

امیر سرتیپ پوردستان به اجرای طرح جامع ساختاری نیروی زمینی موسوم به ثامن الائمه اشاره کرد و افزود: پادگان های جدید شهرهای مشهد ، تبریز ، اهواز ، زاهدان و بیرجند درحال ساخت و پادگان های قدیم مطابق با نیازهای شهری در حال فروش و واگذاری است.
وی با بیان اینکه کار ساخت پادگان های قائن ، نهبندان ، بجنورد و زنجان نیز شروع شده است، گفت: کار ساخت این پادگان ها تا پایان امسال به نقطه خوبی خواهد رسید، ضمن اینکه امسال ۴ پادگان سیرجان ، کهنوج ، کرمان و ایلام جانمایی و عملیات ساخت آنها اواخر امسال یا سال آینده اغاز خواهد شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین تخلیه و واگذاری پادگان آموزشگاه نظامی در پاسداران را از ماموریت های نیروی زمینی در سال ۹۲ دانست و افزود:‌ در سال ۹۱ پادگان های قلعه مرغی ، عباس آباد و شهید اجاره دار در تهران با تغییر کاربری به بوستان ولایت ، مصلی و مسکونی تجاری واگذار شد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0