برگزاری نمایشگاه معماری در تهران

چهارمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن جمهوری اسلامی ایران، از ۱۸ تا ۲۱ دی ماه با حضور و مشارکت صدها شرکت داخلی و خارجی از ایران و ۱۲ کشور جهان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که تلفیقی از دانش، هنر و صنعت است، سازمان‌ها، ارگان‌ها، بنگاه‌های اقتصادی، دستگاه‌های دولتی و خصوصی و شرکت‌های داخلی و خارجی؛ نوین ترین و جدیدترین توانمندی‌های خود در حوزه های مختلف طراحی و مشاوره معماری و دکوراسیون داخلی و همچنین آخرین دست آوردها و تولیدات حوزه های نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی را ارائه خواهند کرد.

در این نمایشگاه همچنین انواع دکوراسیون داخلی ، انواع پرده، کاغذ دیواری، پوشش های تزئینی، تجهیزات دکوراسیون، دیوارپوشی، لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی، مبلمان ورزشی و تفریحی ، انواع لوازم الکترونیکی شامل هوشمندسازی، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های ایمنی ساختمان، سیستم های پالایشی مواد و دیگر محصولات و طرح ها، به معرض نمایش گذاشته می شود.

در چهارمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی وخانه مدرن بیش از ۲۵۰ شرکت داخل و خارجی آخرین دستاوردها ، طرح‌ها ، توانمندی‌ها ، محصولات و تولیدات خودشان را در فضایی بالغ بر ۱۶ هزار متر مربع و در شش سالن ۶-۷-۲۷-۲۵-۱۰و۱۱ محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران عرضه می کنند.

چهارمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش مشارکت کننده داشته است که این موضوع نشان از رشد و توسعه حوزه طراحی و معماری صنعت ساختمانی کشور دارد. در چهارمین نمایشگاه بین المللی معماری ایران که از سوی شرکت نمانگر برپا می شود، کشورهای عربستان- فنلاند- مالزی-ایتالیا- چین- انگلستان- تایوان- ترکیه-کره-هلند و هنگ کنگ ، حضور و مشارکت دارند.

معرفی توانمندی‌های داخلی درحوزه تولید محصولات و خدمات معماری و دکوراسیون، آشنایی شرکت‌های ایرانی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا، معرفی آخرین توانمندی ها و فناوری های نوین به ویژه در حوزه محصولات نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی، ایجاد فرصت‌های تجاری جدید، اشتغالزایی ، فراهم کردن زمینه تعامل بین دانشگاه و تولیدکنندگان و شناسایی پتانسیل خدمات صادراتی حوزه دکوراسیون کشور ، مهمترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون، است.

چهارمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون از ۱۸ تا ۲۱ دی ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0