بلند مرتبه سازی اطراف حرم امام رضا

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد گفت: موضوع مقابله با بلندمرتبه‌سازی در اطراف حرم رضوی جدی نیست و صحبت‌هایی که در این خصوص در رسانه ها منتشر شده واقعیت ندارد.

انسیه غفوری شعرباف اظهار کرد: مقوله بلندمرتبه‌سازی در اطراف حریم رضوی نیازمند بررسی‌های کارشناسانه و دقیق است و باید همه اعضای شورای شهر به نتیجه‌ای قطعی در این زمینه دست یابند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد باید اتاق فکری برای موضوع بلندمرتبه سازی در پیرامون حرم رضوی تشکیل و با بررسی راهکارها، چالش‌ها و دغدغه‌های اعضای شورا، نظر نهایی را در قالب طرحی مدون ارائه کنیم.

این عضو شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه تاکنون پارلمان شهری حکمی کلی برای این گونه موضوعات صادر نکرده، یادآور شد: تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در مقوله برخورد و یا مقابله جدی با بلند مرتبه سازی در پایتخت معنوی به ویژه اطراف حرم امام هشتم(ع) کار ساده و آسانی نیست و نیازمند کار کارشناسی و سنجیدن تمامی جوانب امور است.

مطرح نشدن دیدگاه های اعضای شورای شهر

وی تصریح کرد: در حال حاضر اعضای شورای شهر دیدگاه‌ها و نظرات خود را در خصوص این قبیل موضوعات مطرح نکرده‌اند لذا آنچه که چندی پیش در رسانه‌ها انعکاس داده شد مبتنی‌بر واقعیت امر و نظر قطعی شورا نبود.

غفوری شعرباف با بیان اینکه پایتخت معنوی نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر و تدوین شیوه های لازم برای رعایت شئون اطراف حرم رضوی است، گفت: پارلمان شهری ظرف چند ماه آینده طرح و برنامه های خود را برای پیرامون حرم رضوی ارائه خواهد کرد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0