تغییر مبلمان شهری بندر عسلویه

رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه از تدوین ۸۰ برنامه شورای اسلامی شهر برای تغییر مبلمان شهری بندر عسلویه خبر داد.

احمد بازیار در نشست مشترک مردم و مسئولان عسلویه با تبریک میلاد امام علی(ع) اظهار داشت: گسترش فرهنگ علوی در جامعه امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسات افزود: فرماندار شهرستان عسلویه اهتمام جدی به مسئله حضور مسئولین در بین مردم داشته و امروز همه مسئولان از نزدیک مشکلات و دغدغه‌های مردم را لمس می‌کنند که اهمیت زیادی دارد.

وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر عسلویه پیگیر مطالبات شهروندان بوده که در آینده‌ای نزدیک عملکرد شورا در حضور مردم ارائه خواهد شد اما به اختصار به مواردی از کارهای صورت گرفته اشاره خواهیم کرد.

بازیار یادآور شد: از ابتدای تشکیل شورای چهارم شهر عسلویه تاکنون بیش از ۲۶ جلسه تشکیل داده شد که خروجی این جلسات منجر به تصویب برنامه‌های مختلفی شده است.

وی گفت: از مجموع این مصوبات حدود ۸۰ مصوبه به‌صورت لایحه برای تصویب نهایی و اجرا به شهرداری ارجاع داده شده که قطعاً تغییرات محسوسی را در وضعیت مبلمان شهر به چشم خواهیم دید.

رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه با بیان اینکه در زمینه ورزش کارهای مهمی صورت گرفته خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اکثر ورزشکاران شهر عسلویه به ورزش فوتبال علاقمند بوده و از دوستداران این رشته ورزشی هستند، مصوبه‌ای در شورا داشته‌ایم که پیرو این مصوبه تیم‌های فعال شهر ماهانه کمک‌های نقدی دریافت می‌کنند.

وی افزود: شورای اسلامی به‌جز پرداخت کمک‌های نقدی به تیم‌های ورزشی در زمینه‌های فرهنگی نیز بیش از چندین مورد ورود داشته و با کمک‌های نقدی در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام داده است.

بازیار از توجه خاص شورای اسلامی به حوزه آموزش و تحصیل اشاره و تصریح کرد: پس از نشست‌های متعدد با مدیران و فرهنگیان در آموزش و پرورش و شناسایی مشکلات تحصیلی جوانان و نوجوانان شهر عسلویه، شورای اسلامی با پرداخت مبلغ ۱٫۳ میلیارد ریال نسبت به رفع برخی مشکلات موجود اقدام کرده است.

وی گفت: امیدواریم با همت و درایت مسئولین و پیگیری‌هایی که انجام می‌شود مشکلات موجود در حیطه مدارس به‌ویژه فراهم شدن زیرساخت‌ها هرچه سریع‌تر اقدام شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0