اجرای کانال‌ مشترک تاسیساتی تهران

رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با انتقاد از بی توجهی شهرداری تهران به پیش بینی کانال مشترک تاسیساتی در جریان ساخت بزرگراه‌های جدید، خواستار تهیه طرح تفصیلی ویژه این کانال‌ها شد.

حمزه شکیب با اشاره به مصوبه بر زمین مانده شورای شهر درباره کانال‌های تاسیساتی پایتخت گفت: برابر این مصوبه مقرر شد که شهرداری طرح تفصیلی ویژه کانال‌های مشترک تاسیساتی را تهیه کند. وی ادامه داد: این طرح در شورای دوم مصوب شد اما همچنان بر زمین مانده و شهرداری تهران هم گامی برای اجرای آن برنداشته است.
به گفته شکیب، منطقه ۲۲ به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شده بود که قرار بود دستکم در این منطقه طرح تفصیلی کانال‌های مشترک تاسیساتی تهیه و اجرا شود، اما حتی در این منطقه هم چنین طرحی اجرایی نشد.
رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران تاکید کرد: حداقل انتظار شورای شهر این بود که در جریان احداث بزرگراه‌های جدید کانال مشترک تاسیساتی ساخته شود تا پس از تکمیل و زیر بار رفتن مسیر، شاهد حفاری دوباره زمین برای امور مختلف تاسیساتی نباشیم. این در حالی است که هم اکنون در پروژه بزرگراه امام علی (ع) به عنوان بزرگترین پروژه بزرگراهی تهران در طول چندین سال اخیر، چنین کانالی پیش بینی نشده است. ضمن اینکه در سایر بزرگراه‌های اخیرا ساخته شده پایتخت نیز، طراحی و اجرای کانال مشترک تاسیساتی در دستور کار شهرداری قرار نگرفت.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0