برج میلاد

مجموعه برج میلاد
مرکز ارتباطات بین المللی تهران که نتیجه تلاش مهندسین و متخصصین ایرانی است، با کاربری های خاص و چند منظوره در جهت ارتقا خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد و توسعه یافته است.این مجموعه با پیوند طراحی نوین و ایرانی-اسلامی بعنوان نماد نوین تهران، خدمات خاص و متمایزی را به مخاطبان خود ارائه می نماید.. این مجموعه تحت عنوان مرکز ارتباطات بین المللی تهران شامل برج میلاد میلاد، مرکز همایش های بین المللی، هتل پنج ستاره و مرکز تجارت جهانی است مهمترین بخش این مجموعه، برج میلاد و نماد نوین تهران می باشد که دارای کاربری های مختلف و چند منظوره ای است.

برج میلاد
برج میلاد با ارتفاع ۴۳۵ متر، چهارمین برج بلند مخابراتی دنیا و بلندترین برج مخابراتی در خاورمیانه است. بمنظور ارائه خدمات ایمن و چند منظوره تمامی تمهیدات و تجهیزات لازم در این برج پیش بینی شده است.برج میلاد شامل پنج بخش پی، پای برج، شفت، راس برج و دکل مخابراتی است.
ساختمان پای برج در شش طبقه بنا شده است. ساختمان پای برج در شش طبقه بنا شده است.در طبقات اول تا سوم پای برج ۶۳ واحد تجاری، ۱۱ واحد فود کورت، یک تریا و یک نمایشگاه محصولات تجاری به وسعت ۲۶۰ متر مربع پیش بینی شده است.
طبقات اول و دوم زیر همکف شامل فضاهای اداری، تاسیساتی و مرکز داده است. طبقه همکف به ورودی و پذیرش بازدید کنندگان اختصاص یافته است.شفت برج با ارتفاعی بالغ بر ۳۱۰ متر سازه ای بتونی است.در سه وجه این شفت،شش آسانسور با سرعت ۷ متر بر ثانیه جهت انتقال بازدید کنندگان به راس برج تعبیه شده اند. وجه چهارم شفت نیز به پله های اضطراری اختصاص یافته است.
سازه راس برج سازه ای فلزی است که با وزن ۲۰۰۰۰ تن و مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در ۱۲ طبقه بنا شده است.این سازه مرتفع ترین سازه طبقاتی در برج های مخابراتی دنیا است. در طبقات راس برج منطقعه ایمن از آتش،سالن دید سر بسته، تریا، گالری آزاد هنری،سکوی دید باز، رستوران گردان و ویژه و طبقات مخابراتی و گنبد آسمان با کاربری های منحصر بفرد در نظر گرفته شده است.
دکل مخابراتی در چهار طبقه و با ارتفاع ۱۲۰ متر ساخته و نصب شده است.طبقات زیرین دکل محل نصب آنتن های مخابراتی کاربران عمومی و سه طبقه فوقانی به آنتن تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اختصاص داده شده است.

مرکز همایش های بین المللی میلاد
مرکز همایش های بین المللی برج میلاد به منظور برگزاری رخدادها های مختلف مانند کنفرانس ها، سمینارها، همایش ها، جشنواره ها، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه ها بنا شده است تا با برخورداری از امکانات منحصر بفرد و منابع انسانی متخصص و مجرب و با استقرار سیستم های مبتنی بر مدیریت کیفیت و استانداردسازی مبتنی بر مدیریت رخدادها اقدام نماید.
این مرکز دارای امکانات اصلی شامل ۷ سالن کنفرانس و فضای نمایشگاهی به مساحت ۷۰۰ متر مربع است.همچنین لابی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع، ۷ اتاق تمرین، ۲ واحد اتاق گریم، استودیو رادیویی و تلویزیویی و خدمات پذیرایی از امکانات جانبی این مرکز است. هتل پنج ستاره بین المللی این هتل با زیر بنای ۵۲۰۰۰ متر مربع جهت ارائه تسهیلات اقامتی و پذیرایی به گردشگران داخلی و خارجی و شرکت کنندگان در همایش پیش بینی شده است.

مرکز تجارت جهانی
این مرکز با زیر بنایی در حدود ۴۰۰۰۰ متر مربع و با امکاناتی مانند بخش معاملات بازرگانی داخلی و خارجی، نمایشگاه های کالا و خدمات ، ارتباطات علمی و فنی ، ارتباطات مخابراتی و تصویری با هدف شناساندن موقعیت صنعتی و تجاری ایران و گسترش تجارت جهانی در نظر گرفته شده است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0