حفط ارزش‌ معماری ایران

معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی گفت: حفظ ارزش‌های معماری، تاریخی و اسلامی ضرورت دارد.

پیروز حناچی در دیدار از موزه میراث روستایی گیلان با تأکید بر مدیریت خردمندانه فضای سرزمین به عنوان خط مشی اصلی، اظهار کرد: استفاده از تجربیات جهانی برای رونق صنعت توریسم می‌تواند قابل مقایسه با صنعت نفت و خودرو باشد. وی کاربردی کردن طرح‌ها و ایجاد زمینه برای تصمیم‌سازی مدیران ارشد و پیوستگی در طرح‌های بالا دست و طرح جامع و تفصیلی را مهم دانست.

دبیر شورایعالی شهرسازی و معماری، حفظ منافع عمومی و شهروندان و ایجاد فضای فرهنگی و حفظ میراث فرهنگی کشور و استفاده خردمندانه و سودمند در حفظ ارزش‌های معماری و تاریخی و اسلامی را مورد تأکید قرار داد.

معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی در ادامه پس از دیدار با استاندار گیلان جلسه‌ای مشترک با کارمندان شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی این استان برگزار کرد.

در این جلسه پس از گزارش کار حوزه شهرسازی توسط شعبان‌پور و گزارش مهندسین مشاور نقش جهان پارس درباره طرح مجموعه شهری رشت و ارائه طرح تفصیلی این شهر، حنا چی به بیان دیدگاههای خود در زمینه شهرسازی پرداختند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0