خطوط انتقال برق تهران زیرزمینی

مدیر عامل یک شرکت مهندسی مشاور از انتقال خطوط انتقال برق در بزرگراه های همت، شیخ بهایی و شهید صدر به زیرزمین خبر داد.

محمد توده رنجبر در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق در گفت و گو با خبرنگاران گفت: احداث تونل های زیرزمینی برای انتقال خطوط انتقال برق به زیرزمین در تهران در دست اجراست که اجرایی شدن این برنامه هم از جهت پدافند غیرعامل و مواجهه با پدیده هایی همچون زلزله و هم از نظر مبلمان شهری حایز اهمیت است.

وی افزود: در بزرگراه صدر کابلها به زیرزمین منتقل شده و بزرگراه همت در مرحله جمع آوری کابلها و کانال کشی است ، ضمن این که این برنامه در بزرگراه شیخ بهایی هم اجرا می شود. به گفته رنجبر عمده فعالیت این شرکت در تامین آب، جمع آوری، انتقال و توزیع آب تهران است که در این راستا بزرگترین طرح ابرسانی در قالب طرح جامع آبرسانی تهران که برای افق ۱۴۱۰ در نظر گرفته شده است، اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش روز افزون جمعیت در تهران در آینده مشکل آب خواهیم داشت و از این رو طرحهای مختلفی برای تامین آب شرب از منابع جدید در حال اجراست. مدیرعامل شرکت مهندسی مشاور لار تامین منابع ،تغییرات در شاخصهای طراحی و تامین منابع تحصیل زمین را از دلایل عمده تاخیر در اجرای پروژه های عمرانی ذکر کرد.

توده رنجبر تامین آب از سد ماملو و سد طالقان و اجرای طرح رینگ ابرسانی تهران را از جمله طرح های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: فاز اول طرح جامع آبرسانی تهران در حال بازنگری است و در آن آبرسانی به پرند و منطقه ۲۲ تهران دیده شده است. سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق از روز چهارشنبه ۱۵ آبان ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و امروز به فعالیت خود پایان می دهد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق در فضای سرپوشیده به وسعت ۳۳ هزار و ۹۸۰ مترمربع، فضای سرپوشیده داخلی ۱۷ هزار و ۶۵۱ مترمربع، فضای سرپوشیده خارجی یک هزار و ۳۸ متر مربع و فضای باز یک هزار و ۷۸۳ مترمربع (یک هزار و ۴۶۲ متر مربع داخلی و ۳۲۱ متر مربع خارجی) در سالن های ۳۵، ۳۸، همکف خلیج فارس، اول خلیج فارس،A 31،B 31، ۴۱، ۴۰،A 38 و ۱۸ برپا شده است.

در این نمایشگاه انواع تولیدات تابلو برق، سیم و کابل، دکل و خطوط انتقال، اتوماسیون، پیمانکاران و مشاوران، روشنایی و ژنراتور ارایه شده است. در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی برق ۳۰۶ شرکت ایرانی و ۶۴ شرکت خارجی از ۱۳ کشور شرکت کرده اند. نمایندگانی از کشورهای تایوان، چین (۷ شرکت)، ترکیه (۶ شرکت)، کره (۸ شرکت در قالب پاویون)، اتریش(یک شرکت)، آلمان (۲ شرکت)، ایتالیا (یک شرکت) ،سوئیس (یک شرکت)، اسپانیا، هند، دانمارک، لهستان، هلند و فرانسه در این نمایشگاه حضور دارند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0