کارگاه روش های لکه‌گیری و درزگیری روسازی آسفالتی و مَنهول‌ها

هرساله روسازیهای شهری به دلیل قرارگیری در معرض عوامل جوی و بارگذاریهای ترافیکی دچار اضمحلال و فرسودگی می شوند که این موضوع نهایتاً منجر به بروز ترک، چاله و تغییر شکل روسازی می شود.  روشهای گوناگونی برای تعمیر و نگهداری روسازی در قالب تعمیرات پیشگیرانه، اصلاحی و اضطراری به کار برده می شود. لکه گیری به عنوان یکی از روشهای تعمیر و نگهداری اصلاحی با جایگزینی روسازی در مناطق تخریب شده، علاوه بر افزایش سطح خدمت روسازی در شرایط موجود، بستری مناسب برای انجام عملیات روکش فراهم می نماید. با وجود اثرات مثبتی که عملیات لکه گیری و درزگیری در اصلاح و بازیابی کیفیت خدمت دهی راه ایفا می نماید، در برخی شرایط همچون عدم باربری کافی روسازی راه حلی اصولی محسوب نمی‌گردد. همچنین در صورتی که عملیات لکه گیری و درزگیری به نحو مناسبی انجام نپذیرد، عملکرد مناسبی نخواهد داشت و عمر خدمت دهی چندانی را برای روسازی به همراه نخواهد داشت.

با توجه به حجم قابل توجه عملیات روکش و درزگیری در سطح شهر تهران و همچنین چالشهایی که در انجام عملیات اجرا در محل دریچه ها و منهولها وجود دارد، کارگاه ” روشهای لکه گیری و درزگیری روسازی آسفالتی و منهول‌ها” می تواند فرصتی مناسب برای تبادل دانش فنی صاحبنظران علمی، مشاوران، پیمانکاران و سایرین، در مبحث تعمیر و نگهداری روسازی فراهم آورد و از این راه افزایش کیفیت این قبیل عملیات اجرایی در سطح شهر تهران را به همراه داشته باشد.

ساعت : ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰
مکان : فرهنگسرای نیاوران

برای ثبت نام  اینجا را کلیک کنید.

٨ آبان ماه ١٣٩٢

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0