ناظر مجلس در شورای عالی شهرسازی

کمال علی پور به عنوان تنها نماینده شمال کشور در مجلس شورای اسلامی برای دومین سال به عنوان ناظر قوه مقننه در شورای عالی شهرسازی و معماری انتخاب شد.

کمال علی پور از انتخاب مجدد خود به عنوان ناظر قوه مقننه در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد و گفت: با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای دومین سال متوالی به عنوان ناظر قوه مقننه در شورای عالی شهرسازی و معماری انتخاب شدم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون عمران به عنوان ناظر در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در اجرای بند ۹ ماده ۳ قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران افزود: بررسی پیشنهادهای لازم در مورد سیاست کلی شهرسازی برای طرح در هیات وزیران یکی از وظایف مهم این شورای عالی است.

رئیس کمیته راه و ترابری کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهار نظر درباره پیشنهادها و لوایح شهرسازی و مقررات مربوط به طرح‌های جامع شهری از وظایف دیگر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران است، خاطرنشان کرد: بررسی مقررات مربوط به طرح‌های جامع شهری شامل نحوه استفاده از زمین، تعیین مناطق صنعتی و بازرگانی و اداری و مسکونی و تاسیسات عمومی و فضای سبز و سایر نیازمندی‌های عمومی شهر نیز در این بخش مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بررسی و تصویب نهایی طرح‌های جامع شهری و تغییرات خارج از نقشه‌های تفصیلی و تصویب معیارها و ضوابط و آیین‌نامه‌های شهرسازی نیز در شورای عالی راه و شهرسازی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

علی پور به اعضای شورای عالی شهرسازی و معماری اشاره و یادآوری کرد: وزیر مسکن، وزیر راه و شهرسازی، وزیر کشور، وزیر علوم و تحقیقات، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر نیرو، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر دفاع، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر راه و شهرسازی و یک نفر از اعضای کمیسیون مسکن و شهرسازی و راه و ترابری مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد این کمیسیون و تصویب مجلس به عنوان ناظر در جلسات شورای عالی شهرسازی و معماری شرکت خواهند کرد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0