متهم حادثه نشست در ایران زمین مشخص شد

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران اعلام کرد: مسئولان و کارشناسان پروژه ایران زمین “آب” را مسئول اصلی حادثه رخ داده اعلام کرده اند.

ابوالفضل قناعتی  در مورد آخرین وضعیت  حادثه  نشست زمین در منطقه ایران زمین تهران و نتیجه  بررسی حضور اعضای کمیسیون عمران شورای شهر گفت: ساعت ۱۴ روز (سه شنبه ) گروهی از اعضای کمیسیون عمران شورای شهر تهران از محل حادثه بازدید کردند و گفتگویی هم با فرد حادثه دیده داشتیم.

وی افزود: بعد از بررسی و سوال و جوابها جلسه ای در محل ستاد مدیریت بحران منطقه ۲ تهران تشکیل شد و تمامی عوامل، مدیران و دست اندرکاران پروژه حضور داشتند تا گزارش دهند. آنها می گفتند تمامی اقدامات بر اساس ضوابط و قوانین شهرسازی و نظام مهندسی بوده است و این اتفاق ناشی از نشست آب فاضلاب یا قنات بوده که موجب شستن خاک شده است.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: قرار شد ادعای این افراد همراه با توضیحات دقیق تر در شورای شهر بررسی شد. برای همین از تمامی عوامل اصلی طرح دعوت شد تا روز یکشنبه در محل کمیسیون عمران شورا حاضر شوند و گزارشات جامع تر ارائه شود.

قناعتی تصریح کرد: در جلسه روز گذشته بایک زنجانی حضور نداشت اما وی قرار است در جلسه روز یکشنبه شورای شهر برای ارائه توضیحات حاضر شود.

مهر

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0