تصویب طرح جامع شهرهای خراسان

تصویب طرح جامع و تفصیلی دو شهر در خراسان رضوی، تصویب برنامه دستگاه های اجرایی خراسان رضوی در برابر بلایای طبیعی و برگزاری نشست ستاد مرکزی بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی عناوین سه خبر از استانداری خراسان رضوی است.

استاندار خراسان رضوی گفت: نگاه کارشناسی، حرکت بر مدار قانون و رعایت مسایل زیست محیطی، فرهنگی، پدافند غیرعامل در تعریف و تکمیل پروژه های عمرانی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

محمدحسین فروزان مهر در جلسه ی شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: راهبرد توسعه استان در مناطق مخلتف باید منطبق با ظرفیت ها و براساس منطق کارشناسی صورت پذیرد.

استاندار خراسان رضوی افزود: توجه به ممنوعیت بارگذاری طرح ها در نواحی بلوکه شده معدنی استان، تامین منابع آبی مورد نیاز برای اجرای پروژه ها و رعایت مفاد ماده ی ۲۱۵ قانون برنامه پنجم توسعه در خصوص تدوین پیوست فرهنگی بر اساس نظام نامه پیوست فرهنگی طرح های کلان کشور از جمله مواردی ست که باید مورد توجه قرار گیرد.

فروزان مهر با اشاره به محدودیت منابع مالی و تاکید بر استفاده ی بهینه از اعتبارات موجود و تسریع در اجرای پروژه های نیمه تمام تصریح کرد: برنامه ریزی و تلاش در راستای استحکام منابع درآمدی کنونی از جمله اولویت هایی ست که انتظار می رود در سطح کلان و از طریق مجلس شورای اسلامی با جدیت دنبال شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0