اتصال متروی تهران به شهرهای اقماری

ساخت خطوط متروی تهران پرند فرودگاه امام و تهران ورامین گرمسار به شرکت متروی تهران واگذار شد.

مدیر عامل متروی تهران و حومه با اعلام این خبر در گرمسار گفت: این خطوط در قالب طرح ایجاد مترو از تهران به شهرهای اقماری پایتخت ساخته می شود. هابیل درویش افزود: شهرهای اقماری تهران شامل ورامین، پاکدشت، گرمسار، قلعه حسن خان و پردیس است و تاکنون ساخت ۲ خط مذکور به شرکت متروی تهران واگذار شده است.
وی با بیان اینکه خط متروی تهران ورامین گرمسار در دو مرحله ساخته می شود اضافه کرد: مرحله اول آن در مسیر تهران ورامین پیشواست که کار اجرایی آن با سه پیمانکار آغاز شده و مرحله دوم آن در مسیر پیشوا گرمسار است.
درویش اعتبار پیش بینی شده این طرح را در بخش ساختمانی ۸۰۰ میلیارد تومان و در بخش تجهیزاتی ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ۸۵ میلیارد تومان برای اجرای مرحله اول این طرح اختصاص یافته و آغاز مرحله دوم نیازمند اختصاص اعتبار است. متروی مسیر تهران ورامین گرمسار بیش از ۱۱۰ کیلومتر طول دارد.
مدیر عامل متروی تهران و حومه با بیان اینکه این شرکت مطالعات اجرای متروی تهران پاکدشت را آغاز کرده است، آمادگی متروی تهران و حومه را برای اجرای طرح احداث خطوط متروی پایتخت به همه شهرهای اقماری اعلام کرد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0