برنامه جامع لندن برای مدیریت زباله های شهری

شهردار لندن امیدوار است تا با به کارگیری چندین روش مختلف از جمله “شبکه بازیافت” و در نظر گرفتن پیشنهادها مشوق بازیافت،شهروندان را فعالتر کند و نرخ بازیافت زباله ها را بهبود بخشد.

به گزارش «شهر» به نقل از پایگاه جهانی مدیریت بازیافت،روز دوشنبه نخستین پیش نویس طرح مدیریت پسماند ها توسط شهردار لندن ارائه شد.شهردار لندن که در مراسمی برنامه جامع خود برای مدیریت زباله های شهری را ارائه کرده است معتقد است که جمع آوری و بازیافت زباله های جامد و تبدیل آنها به انرژی می تواند سالانه ۳۶۰ میلیون پوند عاید شهر لندن نماید. شهردار لندن امیدوار است تا با به کارگیری چندین روش مختلف از جمله “شبکه بازیافت” و در نظر گرفتن پیشنهادها مشوق بازیافت،شهروندان را فعالتر کرده و نرخ بازیافت پسماندهای شهری را از ۲۵ در صد کنونی به ارقام هدف افزایش دهد.نرخ ۲۵ درصدی بازیافت زباله های خشک لندن،پایین ترین رقم در سرتاسر انگلستان بوده و شهردار امیدوار است که اجرای طرحهای پیشنهادی اش موجب پیشرفت ۲۰ درصدی جمع آوری و بازیافت پسماندهای خشک تا سال ۲۰۱۵ گردد.
بر این اساس،سازمان توسعه شهری لندن بودجه ای ۲۴ میلیون پوندی برای بهینه سازی زیرساخت های جمع آوری و بازیافت زباله ها دریافت خواهد کرد.
روز دوشنبه نخستین پیش نویس طرح مدیریت پسماند ها توسط شهردار لندن ارائه شد.دومین طرح قرار است که در جریان شورای عمومی که تابستان امسال برگزار خواهد شد مطرح شود.شهردار می گوید که استراتژی نهایی این طرح تااوائل سال ۲۰۱۱ به طور انجام شد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0