تملک زمین در غرب شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: در راستای بهبود عبور و مرور شهروندان، یک قطعه زمین در محدوده بلوار رهبر واقع در ناحیه غرب این شهر تملک و مورد آزادسازی قرار گرفت.

نورالله غلامیان دهکردی اظهار کرد: در راستای بهبود عبور و مرور شهروندان، یک قطعه زمین در محدوده بلوار رهبر واقع در ناحیه غرب این شهر تملک و مورد آزادسازی قرار گرفت. وی افزود: ورودی غربی شهرکرد یکی از شلوغ‌ترین مسیرهای ارتباطی مرکز استان است. غلامیان دهکردی ادامه داد: به‌منظور تعریض این مسیر یک قطعه ملک از املاک باقیمانده در منطقه اشکفتک پس از طی مراحل قانونی و توافق با مالک ملک تخریب شد.

شهردار شهرکرد مساحت این ملک را ۳۰۵ مترمربع اعلام کرد و گفت: ارزش ملک پس از کارشناسی بیش از ۴ میلیارد ریال برآورد شده است که پس از عقد قرارداد، شهرداری نسبت به آزادسازی و تخریب آن اقدام کرد. وی هدف از آزادسازی این ملک را تعریض بلوار رهبر برشمرد و افزود: بهبود در عبور و مرور شهروندان و خودروها، اجرای طرح تفصیلی شهر و جلوگیری از حوادث ناشی از تصادفات از دیگر اهداف اجرای این طرح محسوب می‎شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0