تصویب طرح جامع شاهین‌شهر

معاون عمرانی استاندار اصفهان از تصویب طرح جامع شاهین‌شهر در شورای عالی شهرسازی و معماری پس از پنج سال خبر داد.

مهدی جمالی نژاد با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر در خصوص طرح تصویب نهایی طرح جامع شاهین‌شهر اظهار کرد: سرانجام پس از پنج سال این طرح در دهمین جلسه شورای عالی شهر سازی و معماری ایران در سال ۹۲ به تصویب رسید. وی با اشاره به اینکه طرح جامع مصوب پیشین در سال ۱۳۶۹ به تصویب رسیده بود، افزود: برای برنامه‌ریزی بهتر و منسجم‌تر در حوزه شهرسازی و طراحی اقدامات توسعه‌ای طرح جامع شهری از ضروریات بود که سرانجام به نتیجه رسید.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به مساحت نوشتاری محدوده طرح در حد ۲ هزار و ۱۸۶ هکتار برای شاهین‌شهر تصریح کرد: این مصوبه بر اساس نقشه تراکم جمعیت پیش‌بینی شده و بر اساس هشتاد نفر در هر هکتار است.

وی با اشاره به برگزاری ۱۴ جلسه کمیته فنی و چهار جلسه کار گروه به منظور انجام مقدمات این طرح افزود: طرح جامع شهر شاهین‌شهر به منظور ارسال به دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری استان در یک‌صد و دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی مصوب استان به تصویب رسید و سپس به شورای عالی شهرسازی و معماری ارسال شد.

جمالی نژاد در پایان با اشاره به گزارش‌های تدوین شده این طرح در هفت جلد، و پنج بخش ، ادامه داد: بررسی‌‌های کلی منطقه، وضعیت موجود حریم شهر، ویژگی‌های وضعیت موجود‌ شهر، تجربه و تحلیل و استنتاج‌ بررسی‌ها، طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های عمرانی از جمله مواردی است که در این طرح گنجانده شده است. وی همچنین از پیگیری‌های اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر به منظور تصویب این طرح قدردانی کرد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0