بررسی مجدد طرح تفصیلی و جامع تهران

منتخب مردم تهران در شورای شهر چهارم با اشاره به حضور معاون شهرسازی در جلسه اعضای شورای شهر چهارم گفت: کلیات طرح جامع و طرح تفصیلی برای اعضا تشریح شد و منتخبان مردم پرسشهای خود را در این رابطه مطرح کردند.

ابوالفضل قناعتی با اشاره به جزئیات جلسه روز گذشته شورای شهر چهارم گفت: در جلسات ۳۱ نفره که عصر روزهای سه شنبه برگزار می شود بیشتر مباحث درباره آشنایی با وضعیت فعلی شهر تهران است و هنوز در خصوص شاخصهای شهردار تهران سخنی مطرح نشده است.

وی ادامه داد: در جلسه روز گذشته (سه شنبه ۱ مرداد ماه) نیز علیرضا جاوید معاون شهرسازی شهردار تهران حضور داشت و در خصوص طرح جامع و تفصیلی توضیحاتی ارائه کرد. دو سه ساعتی معاون شهرردار در رابطه با نحوه اجرایی شدن این طرح توضیح دا . اعضا از رصد خانه شهر در برج میلاد بازدید کردند و اطلاعات خوبی از اوضاع شهرسازی تهران به دست آوردند.

قناعتی با بیان این که برخی اعضای شورای چهارم انتقاداتی به نحوه اجرای طرح جامع و تفصیلی داشتند گفت: برخی از اعضا معتقد بودند چرا طرح جامعی که با صرف هزینه های بالا و استفاده از مشاوران عالی تهیه شده است در برخی حوزه ها دست خوش تغییر شده است. که در برخی موارد پاسخ به پرسش اعضا دقیق و کامل بود و در برخی موارد نیز مورد رضایت دوستان نبود.

این عضو منتخب شورای چهارم با اشاره به اینکه هنوز سوالاتی در این بخش باقی مانده که در جلسات اینده پیگیری می شود گفت: در این جلسه فرصتی برای ورود به بحث فروش تراکم نشد اما در جلسات گذشته به این موضوع پرداخته شده و قرار شد شهرداری به سوالات منتخبان شورای چهارم پاسخ دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که در جلسه آینده شورا هم بحث شهرسازی و پرداختن به موضوع طرح تفصیلی ادامه پیدا خواهد کرد گفت: به دلیل پیوندی که میان موضوعات شهرسازی و اداری مالی وجود دارد پورزرندی معاون مالی اداری شهر سازی در جلسه بعدی حضور خواهند داشت .

قناعتی در پاسخ به پرسش دیگری که آیا تمامی ۳۱ منتخب شورا ی چهارم در این جلسات حضور دارند گفت: تکلیف حضور مفتح به عنوان نفر ۳۱ هنوز مشخص نیست و دقیقا معلوم نیست وی در مجلس خواهند ماند یا شورای شهر تهران را انتخاب می کند اما به طور متوسط در این جلسات ۲ تا ۵ نفر به دلیل مشکلات کاری و… حضور ندارند. البته برخی از اعضای شورای سوم که در شورای بعد نیز حضور دارند به دلیل اشنا بودن با این مسائل در جلسات شرکت نمی کنند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0