کنفرانس نگاهی نو به شهرسازی، امنیت و پیشگیری از وقوع جرم در فضاهای شهری

در دنیای امروز با توجه به پیچیدگی مقوله شهر و شهرنشینی و فراوانی عوامل دخیل در اداره کرد شهرها، دستیابی به محیطی امن که از نشانه‌های کیفیت فضاهای شهری به شمار می‌رود؛ امریست حیاتی که متخصصان و ساکنان شهرها همواره در جستجوی آن بوده‌اند.
تحقق شهرهایی که بواسطه نوع طراحی فضا، بدون بهره گیری از نیروهای بازدارنده ثانوی، خود تأمین کننده فضایی امن و آکنده از آرامش هستند و از طریق حضور مردم و نظارت‌های طبیعی، بزه و جرم از آن‌ها رخت برمی بندد به عنوان یکی از هدف‌های مطلوب متولیان امور طراحی، برنامه ریزی و مدیریت شهرها تلقی می‌شود که دستیابی به تکنیک¬های پیاده‌سازی آن می‌تواند منجر به جهت¬بخشی به نظام فکری متخصصان، تصمیم¬سازان و تصمیم¬گیران جامعه گردد.
با عنایت به در دستور کار قرار گرفتن مبحث مهم پیشگیری از وقوع جرم در برنامه‌های کلان کشوری و از آنجایی که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است؛ شهرداری کلانشهر تبریز با همکاری دادگستری کل استان آذربایجان شرقی اقدام به برگزاری همایش ملی «نگاهی نو به: شهرسازی، امنیت و پیشگیری از وقوع جرم در فضاهای شهری» با حضور مسئولین، اساتید و صاحبنظران از سراسر کشور نموده‌است.
لذا بدین وسیله از کلیه پژوهشگران محترم دعوت می شود نسبت به تدوین مقالات و ارسال آن به دبیرخانه همایش اقدام نموده و با ما در برگزاری هرچه باشکوهتر این همایش علمی همکاری نمایید.

تاریخ برگزاری همایش : ۲۵ و ۲۶ آذرماه ۱۳۹۴

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات : شنبه – ۳۰ آبان

شروع ثبت نام برای دارندگان مقاله : یکشنبه – ۸ آذر

آخرین مهلت ثبت نام در همایش : یکشنبه – ۱۵ آذر

آدرس دبیرخانه : تبریز – بلوار آزادی – اول لاله زار جنوبی – معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کلانشهر تبریز

تلفکس :   ۳۴۷۶۸۱۳۲-۰۴۱

وب سایت کنفرانس: http://www.cpplanning.ir

poster48484985965

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0