اولین کنگره علمی پژوهشی افق های نوین در حوزه مهندسی عمران،معماری،فرهنگ و مدیریت شهری ایران

معرفی کنگره

با استعانت از خداوند متعال، " اولین کنگره علمی پژوهشی افق های نوین در حوزه مهندسی عمران، معماری، فرهنگ و مدیریت شهری ایران"  با حمایت مؤثر ارگان ها، سازمان ها و مجامع علمی و دانشگاهی، توسط انجمن علمی توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین برگزار خواهد شد. باتوجه به اهمیت  موضوع و همچنین نقش سازنده آن در جامعه ، دبیرخانه اجرایی کنگره انتظار دارد این کنگره با مشارکت متولیان این امر که در یک طیف گسترده و مرتبط با زنجیره طراحی ، برنامه ریزی، مدیریت و اجرا اعم از مسئولین، متخصصین ، مهندسین ، کارشناسان و صاحب نظران می باشد برگزار گردد. تا با ارایه جدیدترین مقالات و دستاوردهای علمی و تجربی روز دنیا توسط این اساتید، پژوهشگران و محققین در راستای ارتقای سطح علمی با هدف افزایش توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در این حوزه و در نهایت افزایش بهره وری و نهایتا توسعه همه جانبه و صحیح جامعه گامی استوار برداریم.

تاکنون گردهمائیهای متعددی پیرامون مسائل مختلف مهندسی عمران و معماری و فرهنگ و مدیرت شهری که بصورت زنجیره وار به هم متصلند برگزار شده است؛ اما با توجه به اهمیت موضوع  توسعه و ترویج صحیح فرهنگ و مدیریت شهری نوین و ضرورت تبادل نظر منظم صاحب نظران این حوزه، تیم برگزارکننده با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارایۀ دستاوردهای پژوهشی و علمی اندیشمندان، پژوهشگران و دست‌اندرکاران حوزه های مختلف کنگره فوق را برگزار خواهد کرد.

رویکرد انجمن علمی توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در برگزاری این کنگره، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه ایی ، تعامل با انجمن های ملی و بین المللی مرتبط و دعوت از صاحبنظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خود باوری علمی در کشور ، تمرکز بر مسائل و چالشهای روز ، طراحی محتوای علمی و کاربردی برای مسئولین می باشد .

لذا از کلیۀ علاقه‌مندان و صاحب نظران دعوت می‌شود تا با ارسال یافته‌های اصیل علمی و پژوهشی خود در برگزاری هر چه بهتر این کنگره مشارکت فعال داشته باشند.

ارسال چکیده+ اصل مقالات
۹۴/۶/۱۰
مهلت ارسال هزینه ها
۹۴/۶/۱۱
ثبت نام کارگاه های آموزشی
۹۴/۶/۲۰
ارسال بسته های پستی
۱۱ الی ۱۵ مهر ۹۴

   تاریخ برگزاری کنگره
   ۲۶ و ۲۷ شهریور۹۴

برگزارکننده : انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین
مسئول : دکتر دشتی
تلفن : ۰۲۱۷۷۴۵۹۸۴۷

وب سایت کنگره: http://umconf.ir

r_1_150807233519

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0